- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Selamlar bugünlerde çokça kez farkettiğim bir şey var samsung telefonlarda. Çoğu çinli üretici ve apple cihaz içi animasyonlarda yumuşak, göze hitap eden ve en önemlisi geçişleri güzel animasyonlar kullanıyorken samsungu ben bu konularda eksik buluyorum. Aslında benim için çok fazla önemli değil ama son zamanlarda s26 serisinde ciddi fiyat artışları olması ve artık cihazların bu tarz animasyonları kaldıramama gibi bir durumunun olmadığınıda biliyoruz. Eğer ki one ui 9 da bu işe detaylı girmezlerse çinlilerin telefonlarına geçmemek için ne sebep kalıcak? Yıllardır yazılım yazılım dedik 3 4 yıl sonra onlarda 7 yıl gibi uzun destekler verirlerse ve bu işte çok profesyonelleşirlerse kesinlikle samsungta kalmak mantıklı olmayacak.
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-28-2026 10:43 PM in
Galaxy S- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-28-2026 10:47 PM in
Galaxy S