iptal
Sunun için bulunan sonuçlar gösteriliyor: 
Bunun yerine şunu ara: 
Şunu mu demek istediniz? 

Orijinal konu:

S8 nasıl oreo

(Konunun oluşturulma tarihi: 09-09-2021 07:45 AM)
banuözkılıç21
Active Level 7
Seçenekler
Galaxy S

Arkadaşlar bu sürüm düşürmenin bi yöntemi varda bizmi bilmiyoruz bazı kişilerin bu şekilde geçende bi a30 gördüm android 9 yani imkanı yok o güncellemese dahi illa bi şekilde telefon kapalı olsa dahi günceller bilen varmı acaba sürüm düşürmeyi

 
image
 
 
7 Yorum
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy S
Merhaba kardeşim,

Maalesef güvenlik ilkesi nedeniyle eski yazılıma geçiş yapamayacaksınız
springflower2008
Active Level 10
Seçenekler
Galaxy S
Bi de S8 ne alakası A71'i var kadının S8 sayıklıyo 😂😂😂😂😂 ay sabah sabah koptum 🤣🤣🤣🤣
Anonymous
Uygulanamaz
Seçenekler
Galaxy S
Kardeşim

Eski yazılıma geçiş resmi olamayan yöntemle mümkündür.
**Nasıl yapıldığı hakkında bilgi veremiyorum Members kuralları gereği.

Resmi olarak mümkün değildir güvenlik ilkesi sebebiyle.

Teşekkürler:)
NapaanBeaaa
Active Level 9
Seçenekler
Galaxy S
Son 20 gönderinin 10 tanesi senin bu kadar sorun veren bir telefonu tutma bea kurtul gitsin ndjdjd
MehmetYalcn
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy S
Android 10 dan itibaren sürüm düşürme kaldırıldı Yolu var ama gayriresmi ve risklidir
44xHAMZAx02
Expert Level 4
Seçenekler
Galaxy S
Banu bunlar telefonu hiç güncellemiyor, ben de görünce çok şaşırıyorum mesela j4 pro android 10 ama ben gördüm bi tane android 8.
springflower2008
Active Level 10
Seçenekler
Galaxy S
Ohoooo senin A71'in yok mu git onu kullan 😂 😂 😂