seyf94
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Yok arkadaş yeni exynos bazı uygulamarda gereksiz ısınıyor yazılımsal olarak daha tam oturmamış sahibinden ya sahibinden telefonu ne kadar kasabilir az araba bakıyım dedim telefon ateş gibi oldu sonra takılmalar başladı hani yeni buhar odaları yeni soğutma sistemleri bence samsungun telefonu soğutmaktan ziyade ısındırtmaycak yazılımlara uğraşması lazımdı uygulamalar bu işlemciyle entegre çalışmıyor gereksiz bi ısınma var telefonda çözdüler sanmıştım ama yok ne yazıkki
2 Comments
Enes_S24
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
Galaxy S
S24 kullanıyorum, herhangi bir ısınma sorunu yaşamıyorum, ilginç
seyf94
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
Galaxy S
Böyle devam ederse geri göndercem heralde teşekkür ederim