Original topic:

S25U 3 aylık kullanım deneyimi

(Topic created on: a month ago)
116 Views
Bozkurthan_66
Active Level 3
Options
Galaxy S

İlk başta benim ilk tel im A21s i di s26u yu bekleyecektim normalde ama benim emektar dayanamadı (annakart sıkıntısı ) 

Neyse 25 ultra aldım memnunum çok anlatamam 
Herşeyi fazla fazla karşılıyor 
Bi pil den yana tedirgindim oda 
Hiç sıkıntı yaratmadı 
1,5 gun hatta neredeyse 2 gun gitigi oluyor 
Oyun çok oynamıyor yoksa erke biter
Pil salıgı açısından danda baya dikkatliyim 
Ekran çozunurlu FHD+ DA AMA BEN RUTN AYARLADIM NETFLİX FALAN AÇTIGIMDA 
QHD+ OLUYOR kapatınca geri FHD+ a donuyor onunla beraber şarj olurken pil tasarufu açıyor rutin gine dolduktan sonra kapanıyor
Performans profili duşuk yaptım 
Pil koruması temel de kullanılmayan uygulamal derin uykuda ki benimde gunluk kulanımıma göre derine ve standarta aldığım oldu 
Pil salıgı 100 de yapılacak başka birşey gelmedi aklıma ilk 3 ay böyleydi 
Telefon saten piyasadaki en iyi 2. Tel (1.s26u)
ALLAH BANA NASİP ETTİ OLMAYANADA NASİP ETSİN İŞALLAH HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN BB . 
3 Comments
miniblazee
Active Level 7
Galaxy S
Bence bu arada en iyi Android kral telefon s25u neden nedense tasarım cok iyi ve premium hissettiriyo neden s26u değil , s26u daki tasarımı biraz daha yumusatmislar ve kamera dizaynı cok hosuma gitmedi
0 Likes
galaxyaii
Active Level 4
Galaxy S
S24 Ultra çok daha premium duruyor ikisinden.
Bozkurthan_66
Active Level 3
Galaxy S
Kişisel kanka ama o konuda haklısın 26 hissiyat olarak geride kalıyor