Original topic:

S25FE pil tüketimi

(Topic created on: a month ago)
178 Views
johndoealicebob
Active Level 3
Options
Galaxy S
 
image
 
2 aylık cihaz pil tüketimi karma böyle anlamıyorum çok hızlı gidiyor gibi geliyor bana bu durum normal mi ?
7 Comments
S24FE2400e
Active Level 7
Galaxy S
Normal hocam Samsung iyi güzel ama pil konusunda ölü
0 Likes
Galaxy S
Hocam başka insanları görüyorum 9-10 saat alıyor nerdeyse ona takıldım bende
0 Likes
S24FE2400e
Active Level 7
Galaxy S
Onlara aldanma hocam. Bende 24 fe kullanıyorum 6 saat alıyorum ama nasıl alıyorum bana sor. O 9 10 saat alanlar telefonu 3310 gibi kullaniyorlar. 60 Hz yüzde 10 parlaklık falan.
0 Likes
Galaxy S
Anlamı kalmaz öyle de iPhonedan geldim 120hz diye
0 Likes
mdlatiff
Expert Level 1
Galaxy S
120hz, qhd, hiç 4.5g kapatamadim full açıktı hücresel veri, ekran parlaklığı sabit %70 . Asla düşük güç modu kullanmam. Buna rağmen en az 14 saat ekran görüntüsü alıyorum üstelik %5-10 da şarjım kalmış oluyor. Hatta %10 dan sıfıra düşürmek çok zor . Mesela %70 ten %60 a 80 dakikada düşüyorsa %10 an 0 a 2.5 saatte düşüyor 1778371296989.jpg
0 Likes
mdlatiff
Expert Level 1
Galaxy S
Profilimdeki paylaşımlardan özellikle pil ile alakalı olanlari okuyup telefonunuzun ayarlarını duzeltmenizi öneriyorum. Şöyle düşünün s25fe i sıfır alıp kurduğunuzda tüm ayarlar varsayılan olarak gelir ki bu telefon için çok kötüdür şöyle ki teledonunuz arka planda sürekli 7/24 Samsung ve Google ya veri gonderir bu hem hücresel veri açıkken hemde wifi bağlıyken olur. Bundan başka konum en yüksek dogrulamada olur ki bu çok şarj yer bunun için telefon her saniye wifiden gpsten Bluetoothten hücresel veriden sürekli tarama yaparak nokta atışı konumunuzu bulmaya çalışır . NFC kullanmasanizda sürekli açıktır, Bluetooth sürekli açıktır, yakındaki tüm cihazları sürekli tarama açıktır, bazı sistem güncellemeleri güncel değildir mesela buda cok ısınmaya ve pil yemeye sebep olur örnek Google, tüm hizmetler, sistem ait hizmetlerin tamamının güncel olması gerekir, titreşimler çok şarj yer mesela klavyede aramada mesajda çok yoğun bir titreşim kullanmak gibi titreşimin asıl amacı az duyan insanlar icindir vs , ekran zaman aşımının 5-10 dk olması, always on display in açık olması vs pil yer , ekstra parlaklık açıksa vs , pil optimize değilse derin uyku modunda uygulama yoksa vs ... Kısaca herşey ramde bitiyor. Ram plus açıksa kapat mesela. Arka plandaki uygulamaların tümünü kapatma o alışkanlıgi bırak Apple neden 20 senedir tümünü kapatma özelliği getirmedi sanıyorsun çünkü kapatirsan yeniden açmak için daha çok şarj yer halbuki arkada uyku halinde
Galaxy S
Benim telefon 5 günlük daha 6 saat zorluyor
0 Likes