Original topic:

S25 Fe AMOLED yanığı mı ?

(Topic created on: 04-08-2026 07:15 AM)
593 Views
johndoealicebob
Active Level 3
Options
Galaxy S

Telefonu alıp biraz kullandıktan sonra ekranda klavye izi kalıyor gibi hissedip servise vermiştim servis ise ekranda sorun olmadığını söyleyip yine de ekran resetleme yaptığını demişti (ürünü değiştirmek istememişti kanıtla gitmeme rağmen). Bugün sabah uyandığımda açarken saatin de bir kaç saniye takılı kaldığını gördüm ekranda bu sorunu yaşayan başka bir kullanıcı var mı ? Ayrıca redditte araştırdığımda gördüm ki s25 Fe özelinde bir çok kullanıcı var bu durumu yaşayan sizlerden de yaşayan var mı merak ettim. Düşük parlaklıkta kullanırken çok daha belirgin olduğu için gece fotoğrafını çektim ve ilk resimde olan çizgi de ekranda olan bir kırık vs değil bazen yaşanıyor ama Samsung servisine göre uygulamadan kaynaklı sorunlarmış bunlar.

 
image
 
 
image
 
 
image
 
 
16 Comments
Galaxy S
Haklısınız hocam ilerleyen günlerde tekrardan deneyeyim şansımı iphonedan gelmiştim pişmanlığını yaşıyorum sürekli
Galaxy S
Evet bende yıllanmış bir samsung kullanıcısı olarak uyutulduğumu anladım 😂 apple kesinlikle samsunga bin basar her konuda türkiyedeki fiyatları dışında
0 Likes
Galaxy S
Kesinlikle ben uygulama geliştiriyorum test için Android cihazım yoktu şans vermek istedim hemde ana telefon olarak kullanayım dedim, 17 ile arada ki fiyat farkını da bilgisayarı değiştirmek için kullanırım diye düşündüm ama sonsuza dek ikinci android test telefonu olacak gibi görünüyor Samsung
0 Likes
Galaxy S
2. 3. Sınıf bir marka zaten yazılım kalitesi olsun müşteri memnuniyeti olsun güncelleme takvimi olsun... yurtdışında apple ile aynı hatta yer yer daha yüksek fiyatlandırma yapması komik
0 Likes
Galaxy S
Evet beni alım yaparken etkileyen neden de buydu gereksiz yere vergi vermek mantıksız geldi bir an fiyatları aynıydı nerdeyse, 16e s25fenin yarı parası bir cihazdı arkadaşıma onu aldırmıştım çok daha tutarlı ve hoş bir cihaz fiyatına göre
0 Likes
Galaxy S
Çentiği olmasa s26 ultra yerine kullanılıcak bir cihaz olurdu benim için
0 Likes
Galaxy S
Bence de hocam 17e dinamik ada ile gelecek diye bekledim o da gelmedi şansıma
0 Likes