Original topic:

S25 FE ONE UI 8.5 DENEYİMİM VE YORUMUM

(Topic created on: a month ago)
455 Views
AtillaS25FE
Active Level 6
Options
Galaxy S
Herkese merhaba arkadaşlar sizlere deneyimimi ve yorumumu paylaşmak istedim aşağıda olumlu ve olumsuz olarak size aktaracağım.

OLUMLU TARAFLARI:
1. Arayüzün ve kontrol panelinin eskisine göre daha akıcı olması.
2. Bixby ve yeni yapay zeka özelliklerinin kesinlikle telefonda **bleep** yaratması.
3. Şebeke ve wifi sinyalinin tasarımının değişmesi 
 
4. Uygulamala simgelerinin eskisine göre daha kaliteli olması
 
5. Game booster ın kesinlikle daha işlevsel olması.
 
6. Telefonumuzu kişiselleştirme konusunda geç te olsa artık bazı adımların atılması 
 
Aklıma şuanlık bu kadar geldi şimdide olunsuz taraflar.
 
OLUMSUZ TARAFLARI:
 
1. 5 Aylık bir beta, bu süreçte hala belli bariz farkedilmesi aşırı kolay yazılım hatalarının olması örnek olarak dark mod çakışmaları ve now bief sorunları
 
2. Kamera ve ekran görüntüsü alma sesinin değişmesi açıkcası hoşuma gitmedi 
 
3. 40.000 TL bir telefonun neden ciddi derecede güncelleme boyutunun diğer serilere göre düşük kalması. Alt tarafı iphone la paylaşma özelliği getircen bu bile yok ve olumlu olarak gösterdiğim bazı özelliklerin s25 fe ye biraz kısıtlama gelmesi 
 
4. Bu olumsuzluk daha çok saat kullananları ilgilendiriyor watch 7 44 mm saatim var ama uygulama ikonlarının ve arayüz konusunda oraya hala bir adım atılmaması.
 
5. Daha güncelleme gelmeden 10 dan fazla uygulama ve arayüze one uı 8.5 gelmesi açıkcası hiç bir sürprizi kalmamıştı sanki kendimi one uı 8.2 kullanıyor gibi hissediyordum.

6. Beta da özellikleri gösterip kararlı sürüme geçince o özelliklerden mahrum etmen.
 
Düşüncemde şunlar bu yazılım hala yetişmemiş gibi geldi bana. Artık kullanıcılardan daha fazla tepki çekmemek için ve one uı 9 a odaklanmak için direk güncellemeyi salıp ilerleyen güvenlik güncellemelerinde hataları düzeltiriz kafasında bir güncelleme olmuş.
 
 
 
 
 
 
 

 
7 Comments
wastken
Active Level 4
Galaxy S
Airdrop özelliği gerçekten çok saçma olmuş FE dışındaki bütün modellere getirmişler maalesef biz s24 fe ve s25 fe kullanıcıları bu özelliği kullanamayacağız
sadeceMelih
Active Level 3
Galaxy S
google geliştiriyor quick sharei bu güncelle ile gelmese bile fe serilerine, elinde sonunda gelecek
0 Likes
Justemre
Active Level 6
Galaxy S
Samsung neden bir Apple olamıyor kendisi veriyor cevabını aslında. İleride apk yüklemesi de engellenirse Android telefonlar tarafından hiçbir artısı kalmaz markaların. Tüm globalde 2 alt modele bile güncelleme veremiyorlar şaka gibi. 24+ aldığıma gerçekten pişmanım. Her güvenlik ve yazılım güncellemesinde bataryayı öldürüyürlar bir günü bile zor çıkarıyor ekstra şarja takmadan. Tek artısı da hızlı şarj. ☺️
AtillaS25FE
Active Level 6
Galaxy S
Çok android kullandım en iyisi gene Samsung da one uı 8 den sonra marka ciddi manada kendini bozmaya başladı
Justemre
Active Level 6
Galaxy S
Evet aralarında Samsung kötünün iyisi. 8.5 ile özelleştirme haricinde eklenen başka adsm akıllı özellik yok hocam. Batarya ve kamera iyileştirmelerini zamanla göreceğiz tabi.
0 Likes
UtkuBaran
Active Level 6
Galaxy S
Pilden bahsetmemissiniz birde game booster güncellenmesi oyuna performans olarak bisilet kattı mı yada ısınmasında
0 Likes
AtillaS25FE
Active Level 6
Galaxy S
Daha pil için bişey demek çok erken yazılım güncellendiğinde ilk 1 hafta çok gidebilir cihaz gereksiz ısırabilir ve telefonda çok oyun oynayan biri değilim o yüzden onunla alakalı bişey diyemem malesef
0 Likes