Original topic:

S25 FE GÖRÜNTÜLÜ GÖRÜŞME YAPARKEN KASMA

(Topic created on: a month ago)
89 Views
Members_KueBfyf
Beginner Level 2
Options
Galaxy S

S25 FE telefon kullanmaktayım ve yaklaşık 1.5 ay oldu alalı. Telefon her yönüyle iyi olsa da sinirimi bozan birkaç husus var ve bunlar sadece whatsapp üzerinden görüntülü görüşme yaparken oluyor

1- Görüntülü görüşme yaparken kamera altında çıkan 3 tane beyaz nokta (muhtemel yakınlık sensörü)

2- Görüntülü görüşme yaparken telefon hafif kasıyor. aslında kasma değilde sanki ekran  120 değil de 60 hz'de kullanılıyor gibi akıcılık yavaşlıyor. Kasma yok yani ama akıcılık gözle **bleep** edilecek derecede düşüyor.  One ui 8.5 ile düzelir belki dedim malesef hala aynı. Bunlar neden olabilir ve nasıl düzeltebilirim?

(not: telefonun hafızasının %90'ı boş. güç tasarrufu modu hep kapalı. ekran 120 hz de ayarlı ve sarjla da alakası yok )

 

 

1 Comment
cabbar33
Active Level 6
Galaxy S
Tek bende degilmis bide sizinki ust seviye telefon . normal degil
0 Likes