- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
S25 FE telefon kullanmaktayım ve yaklaşık 1.5 ay oldu alalı. Telefon her yönüyle iyi olsa da sinirimi bozan birkaç husus var ve bunlar sadece whatsapp üzerinden görüntülü görüşme yaparken oluyor
1- Görüntülü görüşme yaparken kamera altında çıkan 3 tane beyaz nokta (muhtemel yakınlık sensörü)
2- Görüntülü görüşme yaparken telefon hafif kasıyor. aslında kasma değilde sanki ekran 120 değil de 60 hz'de kullanılıyor gibi akıcılık yavaşlıyor. Kasma yok yani ama akıcılık gözle **bleep** edilecek derecede düşüyor. One ui 8.5 ile düzelir belki dedim malesef hala aynı. Bunlar neden olabilir ve nasıl düzeltebilirim?
(not: telefonun hafızasının %90'ı boş. güç tasarrufu modu hep kapalı. ekran 120 hz de ayarlı ve sarjla da alakası yok )
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
Galaxy S