BilalHabeşi
Active Level 2
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Herkese merhabalar. Son 1 aydır always on display kendi kendine kapanıyor. Tüm seçenekleri denedim ama nafile. Her defasında ayarlara girip açık yapmam gerekiyor, gün içinde tekrar kapanıyor, tekrar açmak zorunda kalıyorum, var mı bu sorunu yaşayan?
2 Comments
redsa
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-04-2025 09:59 PM in
Galaxy S
Düşük güç moduna alıyorsan kapanır
BilalHabeşi
Active Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-04-2025 10:03 PM in
Galaxy S
Mantıklı olabilir, evet performans profili düşük seviyeli ayarlı, ama bu mod uzun zamandır böyleydi, şimdi neden oldu acaba. Modem değiştirip deneyeceğim, sonucu yazacağım. İlgin için teşekkür ederim.