egetarii
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Bir youtube kanalında gördüm sizce gerçekten **bleep** var mı ve One Ui 6.1 de daha neler olabilir.
4 Comments
Anonymous
Not applicable
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-23-2023 12:17 PM in
Galaxy S
Olabilir çünkü hassasiyeti etkileyen eklenti gelmiş olabilir.Mesela giriş seviye ve orta seviye iki cihaz arasındaki en büyük **bleep**,yazılımsal **bleep** oldugu için aynı teknik alt yapı ve teknik özelliğe sahil olsa bile cihazlar yazılım farkettiriyor her konuda.
PKRCN
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-23-2023 02:16 PM in
Galaxy S
Sanki daha iyi olmuş gibi görseller. Genelde geriye atılan adımlara alışık olduğumuz için veya buglara vb (tüm firmalarda :D). böyle çaktırmadan veya hata düzeltme yapmadan bir iyileştirme güzel bir sürpriz oldu
orkunemir
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-23-2023 02:28 PM in
Galaxy S
Samsunglar da ileri zamanlar da kamera performansı nedense bozuluyor bunu deneyimledim ilk alındığı gibi asla olmuyor ve ister inanın ister inanmayın bu bir gerçek
ben006
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-23-2023 02:35 PM in
Galaxy S
Apple de ayni 11 ilk ciktiginda cok iyidi simdi kalitesi kotulesti her marka yapar malesef