cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

S23 FE hoparlör ve mikrofon problemi

(Topic created on: 05-12-2024 04:55 AM)
153 Views
maydonozdiyarı
Beginner Level 2
Options
Galaxy S
Telefonu kurdum ve ayarlarına göz attıktan sonra WhatsApp'tan arkadaşımla konuşarak oyun oynuyordum. Fakat sesler ikide bir değişiyor, yani şarj çıkışının yanındaki hoparlör ve ahize arasında ses fazlalığı-azalması yaşadım. Telefona reset atıp tekrar kurdum fakat tekrar denediğimde bir şey **bleep** ettim. Telefonun ahize kısmına yakın bir noktaya basılı tutunca şarj girişi tarafından daha fazla ses, sadece şarj girişine yakın kısımlara basınca ahizeden ses geliyor. Bu sorunu YouTube gibi birçok yerde denedim ve hepsinde aynı sonucu yaşadım ve çok rahatsız edici bir durum bu. Acaba yeni güncellemeye birlikte oluşan bir durum mu bu, ayrıca arkadaşlarım arka planda çalışan herhangi bir uygulamadan ses gelince mikrofonumun kötü, boğuk geldiğini söylüyorlardı. Eski telefonda daha iyiydi diyorlar. Yardım edebilir misiniz?
3 Comments
ATC_Galaxy
Expert Level 2
Galaxy S
Teknik Serivise götürmeyi veya Samsung ile iletişime geçmeyi denediniz mi?
0 Likes
Galaxy S
Merhabalar,
Durumun uzaktan erişim ile kontrol edilmesi gerekiyor Samsung müşteri hizmetleri temsilcilerini arayıp uzaktan destek talebi oluşturun cihazınızın kontrol edilmesi için
444 77 11
0 Likes
maydonozdiyarı
Beginner Level 2
Galaxy S
Hocam whatsapp destek hattı, canlı sohbet, telefondan sesli arama falan tüm yollsrla ulaştım hepsi servise yollayın diyor. Yazılımsal olma olasılığı kaçtır? Eğer donanımsal ise iade işlemlerini başlatacağız, yazılımsal ise zaten serviste çözebilirler. Arkadaşımın ablasında da aynı telefon var ve güncellemeyi yapmamış, öyle bir problem olmadığını söylemiş. Bilemiyorum hocam.
0 Likes