Original topic:

S22

(Topic created on: 05-05-2026 04:10 PM)
203 Views
hsnylmz1438
Active Level 1
Options
Galaxy S

İki haftadır samsung s22 telefonum donuyor ve açılıp kapanıyor , servise götürdüğümüzde anakartının bozuk olduğunu söylediler . Garantisi geçti samsung pişmanlıktır , mağdur olduk .17 18 binlik telefonum çöpe gidecek .

8 Comments
Bᴇʀᴋᴀʏ
Active Level 10
Galaxy S
Çok geçmiş olsun hocam.🙏
swooo_rd
Active Level 6
Galaxy S
Geçmiş olsun Telefonu çok sıcak kullandıysanız ki çok verimsiz bir 8 gen 1 var cpu lehşmleri çatlayabilir birde telefonu ne zamandır kullanıuorsunuz
0 Likes
hsnylmz1438
Active Level 1
Galaxy S
3 senedir kullanıyorum ,hiçbirşekilde sıcaklık hissetmedim ,düşürme veya herhangi birşey de olmadı ,telefon dandikmiş ,ilk alırken tereddütteydim keşke almasaydım
0 Likes
UsersS26Ultra
Active Level 6
Galaxy S
S22 biraz eskidi artık maalesef
mrtlrsstncc0
Active Level 10
Galaxy S
Eskidiği için bozulması mı lazım
UsersS26Ultra
Active Level 6
Galaxy S
Belli bi yildan sonra arıza normal bisey
0 Likes
hsnylmz1438
Active Level 1
Galaxy S
Nesi normal 3 sene telefon idare edemeyecekse ne için alıyoruz ,xiaomi takoz gibi telefon var 6 senedir tık yok telde annem kullanıyor.
0 Likes
UsersS26Ultra
Active Level 6
Galaxy S
Öyle düşününce dogru ama yapacak bisi yok ya mecburen değişmemiz gerekiyor cok yogun kullanıyorsan
0 Likes