cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

S22 Ekran Süresi

(Topic created on: 11-28-2023 08:03 PM)
284 Views
enseri
Active Level 3
Options
Galaxy S
 
image
 
 
Ekran süresi yeterli mi? Normalde böyle midir?
15 Comments
Galaxy S
Kötü bence
victorhugo
Active Level 9
Galaxy S
Değil optimizasyon birkaç ayar lazım
Emir-S22
Expert Level 4
Galaxy S
Benim şu an %15 şarjım var be 4 saat 11dk almışım ekran adaptif tüm gün wifi Bluetooth ve hücresel veri açık hep
Cestoomg
Active Level 7
Galaxy S
Hocam S22 zaten bu berbat piliyle ünlüdür onun dışında güzel telefon ama. En yüksek 7 saat alanı gördüm ortalama 5 saat alıyorlar biraz yoğun kullandıysanız normal diyebiliriz
Deep_S22
Active Level 6
Galaxy S
malesef ki s22 nin sorunu bu. ortalama bi sonuç almışsınız bende en yuksek 6 saat 20 dakika gibi bi süre aldım çok dalgalanıyor batarya asla süreler bir olmuyor
Segosd
Active Level 5
Galaxy S
60 hz de wifi BT açık 8 saat ekran süresi alıyorum. 120 hz de 7 saat üzeri.
MKarakaya
Active Level 3
Galaxy S
Abi şakamı,5 saat 6 saat ekran suresi alıyorsanız süper,ben daha 3 saati geçemedim,2 saat alıyorum ortalama
Wormjack
Active Level 4
Galaxy S
Ayarlarını söyler misin? Bu s22 için ççok iyi...6 saat daha ortalama giderim diyor telefon... yani normalde kötü tabi ama s22 için çok iyi
0 Likes
Wormjack
Active Level 4
Galaxy S
Ne yaptım ettim,şunu geçemedim.

Tabi telefona nokia3310 a çevirmeden... yani teknik özelliklerden kısmadan.1701196697750_1701196697735_0.jpg
0 Likes