- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Merhaba arkadaşlar, telefonum kırılmıştı; ben cuma günü telefonumu verdim, pazartesi günü telefonumu aldım. Telefon yurt dışı snapdragon versiyonu. Kadın dedi ki normalde biz parçalara altı ay garanti yapıyoruz ancak sizin telefon yurt dışı olduğu için satış yaparız dedi. Herhâlde bir şey olursa paso para vereceğim. Her neyse dün kameraları test ederken ultra geniş açı lensin 0.5-0.9 arası bulanık gösterdiğini **bleep** ettim. Nedendir acaba? Yetkili servise ekran kasa değişimi için de 8400 tl para ödemiştim. Şimdi gitsem böyle bir sorun var desem yine para öder miyim? Değiştikten sonra oldu; kırıkken böyle bir sorunum yoktu. Ne yapmamı önerirsiniz? Para ödemek istemiyorum. Bakın sorunum;
Solved! Go to Solution.
- Tags:
- S10 Plus
1 Solution
Accepted Solutions
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-06-2026 01:54 PM in
Galaxy SBu tür arıza, senin kullanımından değil servis müdahalesinden sonra ortaya çıktığı için önce aynı servise gidip “değişimden önce böyle değildi, şu an ultra geniş bulanık, ücretsiz kontrol ve gerekirse düzeltme istiyorum” diye net konuşmanı, kabul etmezlerse de tüketici hakem heyetine başvurmak üzere fatura ve yapılan işlemi belgelemeye başlamanı öneririm; tekrar para ödemen gerekmemeli.
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-06-2026 01:54 PM in
Galaxy SBu tür arıza, senin kullanımından değil servis müdahalesinden sonra ortaya çıktığı için önce aynı servise gidip “değişimden önce böyle değildi, şu an ultra geniş bulanık, ücretsiz kontrol ve gerekirse düzeltme istiyorum” diye net konuşmanı, kabul etmezlerse de tüketici hakem heyetine başvurmak üzere fatura ve yapılan işlemi belgelemeye başlamanı öneririm; tekrar para ödemen gerekmemeli.
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-06-2026 02:34 PM in
Galaxy SÇok teşekkür ederim. Yapmazlar diye çok korkuyorum. Yarın gitmeye çalışacağım. Maddi durumum kısıtlı diye gitmeye çekiniyordum. Sağ olun.