Original topic:

S ve A yükek modeller sorun tespiti⬇️

(Topic created on: 3 weeks ago)
321 Views
YunusEmre_1453
Active Level 6
Options
Galaxy S

 Note 20 ultra S20 s21 s22 s23 s24 s25 ultra ve plus FE ve düz modeller

Özellikle arkadaşlar önemli sorunlarınız varsa sorabilirsiniz çözmeye çalışacağım 
 
Yazılım 
Pil
Ekran
Rom
Orjinal ekran detaylı fiyatlar vs vs 
(Güncelleme sormayın cevaplamayacağım)
6 Comments
cabbar026
Active Level 2
Galaxy S
Bu 8.5 beta nasıl pil olarak yanş suan betaya geçsem pil çok etkiler mi beni s24+ kullanıyorum
0 Likes
Galaxy S
Betaya geçmeni önermem güncelleme son kullanıcaya ve senin modele gelmden geçme hatta biraz da zaman geçsin tam otursun bazen eski cihazlarda tam oturmayabiliyor bug lar vs olabiliyor o yüzden acele etme pil konusunda mevcut sistem donanımı ne kadar iyiyse yazılım faydası o kadar artar ama beklemen iyi olacak şu an için
0 Likes
cabbar026
Active Level 2
Galaxy S
Çok teşekkür ederim reis bide bir sorum daha olacak kusura bakma rahatsız ediyorum fakat bundan önce iphone 12 kullanıyordum ve samsungtan çok memnunum fakat bu telefon gerçekten bazen tiktok izliyorum ve ısınıyor yarın öbür gün ben yaz ayında yani bulunduğum yerde havalar ısınınca su gibi şarj gitme muhabbeti yaşamam değil mi iphoneda ki gibi ve ayrıyetten telefonu kılıfsız kullansam çözüm olur mu diye düşündüm ama telefon 55k olmuş gerçekten pahalı bir de 5g ye alırsam telefonu sanki daha hızlı şarjım gidiyormuş gibi hissediyorum doğru mu yoksa yanılgı mı şebekem full çekse de 4.5g de bazen videolar yüklenmiyor
0 Likes
Galaxy S
Öncelikle telefonun ısınması normal Exynos kullanıyor ve 2400 düz version limitsiz olan 2400e de limit var galiba s24 FE de vardı e lisi kılıfsız kulanma cihazı az kıs güç rasarrufundan yüzde 70 işlemci kullanımını aç parlaklığı kıs yeterli ayrıca sarj iyi gider birde 5g de indirme yapmıyorsan kullanma çünkü şu anki 5g 4g(LTE) üzerinden dönüyör yani yelefon aramalar sms için 4g(LTE) internet için sinyal varsa 5g üzerinden veri gönderiyor böylece hem ısınıyor hemde sarj su gibi gidiyor 😂
Birde 4.5g (LTE-A) şebekenin dişlerinin full çekmesi ve videonun veya indirmenin yavaş olması santralin (şebeke) trafik olduğu içindir aynı anda bir alıcıdan belki normalde 3 bin hat bağlantı kapasitesi varsa özellkle yoğunluk yapımılmışsa hız düşer trafik olur çünkü o anda 4g de sms internet konuşma aynı kanaldan aktığı için dir bazen aniden hızlanır düşer ise (LTE-A) yani 4.5G yi aslında alıcının ekstra bandını kullandığın içindir yoğunlukta onlarda yavaşlayabilir veya her bölgede olmayabilir
cabbar026
Active Level 2
Galaxy S
Çok sağolasın kral eyvallah
Galaxy S
Dediğim gibi extra paket düşmesin sarj fazla gitmesin istiyorsan
4.5g (hızlı indirmelerde açarsın)
Güç tasarrufu işlemci %70
Baya tasarruf eder
Yardımcı olduysam ne mutlu
Teşekkürler
0 Likes