Original topic:

Rezil One UI 8.5 Güncellemesi

(Topic created on: 4 weeks ago)
1590 Views
Çağrııı
Active Level 5
Options
Galaxy S

Düz S25'lere verdikleri Airdrop paylaşım özelliğini S25 FE'lere vermemişler, Call Asistant İngilizce, Finder yok, pil simgesi kaldırma iptal edilmiş, Quick Panel'de butonları resize ederken enlemesine genişletmek için Good Lock indirmek zorundasınız stok sürümde yok. Game Booster ayarları S25 serisine verdikleri gibi değil. Kısacası kırpılmışın kırpılmışı olmuş güncelleme. S25 FE böyleyse A serisine içi bomboş bir One UI 8.5 güncellemesi verecekler sanırım boşa beklemesin A serisi kullananlar. Samsung bu güncelleme işini beceremiyor 40 fırın ekmek yemesi lazım daha Apple dengi olabilmesi için. Ya da gideceksiniz en ince detayına kadar bütün nimetlerinden yararlanmak istiyorsanız o senenin çıkan en son en pahalı modelini alacaksınız paşa paşa S26 Ultra gibi. 

 
image
 
 
47 Comments
murst03
Active Level 3
Galaxy S
Ses ve ekran parlaklığını enlemesine yapılıyor S-25FE de
0 Likes
Çağrııı
Active Level 5
Galaxy S
Baloncuğu genişletemiyorsun paneli enlemesine ya da diklemesine koymaktan bahsetmiyorum
0 Likes
Galaxy S
Zaten tr desteği yoktu
0 Likes
Çağrııı
Active Level 5
Galaxy S
Taa 2019'da Gboard'a ve SwiftKey'e gelen Türkçe emoji tahmin desteği bile getirmeyi beceremeyen çöpsung'un Bixby'i bile Türkçeleştirmesi hayal olurdu zaten. 😂
Galaxy S
Kötülemek amacın işe kullanma samsung u
Çağrııı
Active Level 5
Galaxy S
Kötülemiyorum acı gerçekleri tükürüyorum sadece koyun gibi dolaşan bi fanboy değilim 😂
Sabunn
Active Level 4
Galaxy S
Adam sorunlardan bahsetmiş, kötülemiyor. Eleştirmek ile kötülemeyi ayırt edin bence.
Galaxy S
Şunları bilerek samsung almalısınız: geç güncelleme verir erteler, 100 bin beta çıksa bile sürüyle hata bug olur, modelere göre kesinlikle özellikten kısar ve asla bir hatayı veya sorunu düzeltmez
Çağrııı
Active Level 5
Galaxy S
Pişmanım iPhone 15'ten geçtiğim için sırf 120 Hz ekran ve 4900 mAh batarya için geçmiştim. 120 Hz ekranı da yerin dibine girsin 4900 mAh bataryası da 45 watt hızlı şarj desteği de. Böyle rezil bi firma olamaz 😂