Gulesci
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
S25 plus kullanıyorum ilk kullanım tarihi 10.09.25 254 döngü var pil sağlığı yeni %99 a düştü sizce nasıl
5 Comments
vespasian
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy S
Uygulamanın gösterdiği veya adb ile bakılan pil sağlığı doğruyu göstermiyor bende mesela pil saglığı 97 görünüyor ama accubattery ile şarj testi yaptığımda 5400 mah doluyor ve telefonum boştayken sarjim çok fazla gidiyor
k_ozzy
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy S
99 gayet iyi normal fakat çok daha iyilerini çok kez gördüm
k_ozzy
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy S
500 e yaklaşınca düşüşler olur genelde tabi kullanıma bağlı. Yüksek ısıdan uzak tutun orijinal şarj aleti kullanın
k_ozzy
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago (Last edited 3 weeks ago ) in
Galaxy S
Önceki sorunuza istinaden cevap vereyim
reddit ve youtube da birkaç deliye rastladım ve kendimce de araştırmalar yaptım, kaynakları ek olarak ekleyeceğim.
Her seferinde, 0 dan 100e, hızlı ve yavaş olmak üzere ayrı ayrı, her seferinde yalnızca 20 den 80 e hızlı ve yavaş olmak üzere ayrı ayrı 500 döngülük 30 dan fazla cihaza yapılmış testler var. Bunlar resmi değil fakat içerik ve merak amacıyla yapılmış testler ve sonuçları tatmin edici.
Sonuçlara göre özetleyecek olursam androidde hızlı şarj etmek yavaş şarj etmeye nazaran %1-2 daha sağlıklı. Apple da ise tam tersi hızlı şarj etmek yavaş şarj etmeye göre yaklaşık %3 lük batarya kaybına yol açıyor.
Androidde 20den 80 e şarj etmek 0 dan 100e şarj etmeye nazaran 500 döngülük bir testte sadece %2.5 batarya sağlığı kar sağlıyor. Bu sonuç appleda %4. Bu testlerin 20 den 80e hızlı ve yavaş 0 dan 100e hızlı ve yavaş varyasyonları da var o sonuçlarda yukarıda bahsettiğim özetteki gibi, kısaca android kullanıcıları için hızlı ve 20 den 80 e kullanmak en sağlıklı kullanım biçimi apple için ise 20 den 80 e yavaş şarj etmek en doğru tercih.
reddit ve youtube da birkaç deliye rastladım ve kendimce de araştırmalar yaptım, kaynakları ek olarak ekleyeceğim.
Her seferinde, 0 dan 100e, hızlı ve yavaş olmak üzere ayrı ayrı, her seferinde yalnızca 20 den 80 e hızlı ve yavaş olmak üzere ayrı ayrı 500 döngülük 30 dan fazla cihaza yapılmış testler var. Bunlar resmi değil fakat içerik ve merak amacıyla yapılmış testler ve sonuçları tatmin edici.
Sonuçlara göre özetleyecek olursam androidde hızlı şarj etmek yavaş şarj etmeye nazaran %1-2 daha sağlıklı. Apple da ise tam tersi hızlı şarj etmek yavaş şarj etmeye göre yaklaşık %3 lük batarya kaybına yol açıyor.
Androidde 20den 80 e şarj etmek 0 dan 100e şarj etmeye nazaran 500 döngülük bir testte sadece %2.5 batarya sağlığı kar sağlıyor. Bu sonuç appleda %4. Bu testlerin 20 den 80e hızlı ve yavaş 0 dan 100e hızlı ve yavaş varyasyonları da var o sonuçlarda yukarıda bahsettiğim özetteki gibi, kısaca android kullanıcıları için hızlı ve 20 den 80 e kullanmak en sağlıklı kullanım biçimi apple için ise 20 den 80 e yavaş şarj etmek en doğru tercih.
tlhyksk
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy S
Bende böyle