burakbayir
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Merhabalar, One ui 8 ve 1 ekim tarihli sürüm telefonumda yüklü durumda.. one ui 7 ye geri dönüp srvr kaydı yapılması mümkün müdür? Sanırım one ui 8 de yapılmıyor kayıt..
0 Comments