Original topic:

One ui 7 ye düşürme ve kayıt

(Topic created on: 11-22-2025 11:27 AM)
149 Views
burakbayir
Active Level 3
Options
Galaxy S

Merhabalar, One ui 8 ve 1 ekim tarihli sürüm telefonumda yüklü durumda.. one ui 7 ye geri dönüp srvr kaydı yapılması mümkün müdür? Sanırım one ui 8 de yapılmıyor kayıt..

0 Comments