Aygün25
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Telefonum galaxy s20fe 256 gb Snapdragon modeli telefonumun sesi çok düşük diğer telefonlarla kıyaslama yaptığımda çok **bleep** çıkıyor konuşurken de ahizeden çok kötü ses geliyor telefonum 1.5 yıllık bu durumları yaşayanlar var mı acaba varsa çözümü nasıl olur bilen var mı birde haritada ve onun tarzı tam ekran uygulamalarda telefon tam ekrandan çıkıyor kendiliğinden bu sorunuda yaşayan var mı acaba
2 Comments
MehmetCeylan45
Active Level 8
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-12-2025 10:57 PM in
Galaxy SYedeklemelerini yap bir kere telefonu sıfırla. Çoğu sorun ortadan kalkar.
Aygün25
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-12-2025 11:21 PM in
Galaxy S
Ahizeye bir faydası olur mu sanmıyorum pek