Original topic:

Düşük ses

(Topic created on: 01-12-2025 10:56 PM)
166 Views
Aygün25
Active Level 1
Options
Galaxy S

Telefonum galaxy s20fe 256 gb Snapdragon modeli telefonumun sesi çok düşük diğer telefonlarla kıyaslama yaptığımda çok **bleep** çıkıyor konuşurken de ahizeden çok kötü ses geliyor telefonum 1.5 yıllık bu durumları yaşayanlar var mı acaba varsa çözümü nasıl olur bilen var mı birde haritada ve onun tarzı tam ekran uygulamalarda telefon tam ekrandan çıkıyor kendiliğinden bu sorunuda yaşayan var mı acaba

2 Comments
Galaxy S

Yedeklemelerini yap bir kere telefonu sıfırla. Çoğu sorun ortadan kalkar.

0 Likes
Aygün25
Active Level 1
Galaxy S
Ahizeye bir faydası olur mu sanmıyorum pek
0 Likes