Original topic:

✨️ S26 serisi ve One UI 8.5 mağaza deneyimi.📱✨️

(Topic created on: 03-03-2026 08:58 PM)
500 Views
yns24u
Expert Level 5
Options
Galaxy S
💫 Herkese merhaba, gönderime hoş geldiniz.

💫 Bu gönderide kısaca S26 serisi ve One UI 8.5'i mağazada deneyimlememin ardından cihazlar ve güncelleme hakkındaki deneyimlerimi paylaşacağım. 

💫 Bu süre her ne kadar tam bir deneyim için yeterli olmasa da birkaç temel çıkarım yapılabiliyor.

image

💫 S26/S26+:

Açıkça konuşmak gerekirse bu cihazların hemen yanında duran S25 serisinden görebildiğim bir farkı yoktu. Bu modellere bir yıl içerisinde gerçekten hiçbir önemli geliştirme yapılmamış. Fiyatları da göz önünde bulundurursak S25 ve S25+ modelleri bence hâlâ S26 serisindeki muadillerinin yerine tercih edilmesi mantıklı modeller. Konuşacak çok bir şey yok. Elime aldığımda en çok düz model hoşuma gitti.

💫 S26 Ultra:

Gelelim serinin lider modeline. Burada en büyük eleştiriyi tasarıma yapacağım. Her ne kadar telefonu elime almadan önce S26 serisinin genel tasarımı hoşuma gitmiş olsa da gerçekte gördükten sonra söyleyebilirim ki tasarımı pek de güzel değil. Köşelerin iyice yuvarlatılması benim sevmediğim bir değişiklik olmakla beraber telefonun premium hissiyatı o kadar zayıflamış ki size şakasız söylüyorum bana zamanında kullandığım S21 FE bile daha premium hissettiriyordu. Hem o soğuk, metalik hissi yok hem de telefon boyutuna göre çok hafif ve elimde sanki A serisi tutuyormuşum gibi hissettiriyor. Kılıfla belki halledilebilir ama kesinlikle önceki serilerde, özellikle de S24 serisindeki o ağırlığın ve tasarım dilinin bence geri dönmesi gerekiyor. Ekranı daha büyük olmasına rağmen köşelerden dolayı daha küçük hissettiriyor. Privacy Display özelliğine söylenecek çok bir şey yok. Başarılı bir şekilde çalışıyor. İçeriği beklediğim kadar gizlemiyor ama yine de yeterliydi. 

💫 One UI 8.5:

Gelelim bu deneyimin belki de en çok hoşuma giden kısmına. One UI 8.5'i incelediğimde kesinlikle söyleyebilirim ki çok iyi bir güncelleme. Yeni tasarımlar aşırı hoşuma gitti. Telefona çok yakışmışlar. Quick Panel'i istediğimiz gibi düzenlemek de çok iyi. Orada kısıtlı sürede birkaç düzenleme yaptığım halde güzel oldu. Elime geçince çok daha fazlasını yapacağım. Güncellemeyle beraber bence genel olarak telefon farklı hissettiriyor. Bunu en son One UI 7 güncellemesi geldiğinde hissetmiştim.

image

💫Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler. Deneyimlerim az çok bu şekildeydi.

💫 Forumda da okuduğum kadarıyla birçok kişi benimkine benzer bir deneyim yaşamış. 



️ Herkese iyi akşamlar dilerim!







7 Comments
ᴅnz
Expert Level 5
Galaxy S
Deneyimlerin için teşekkürler hocam 😊
Alfatürk
Expert Level 5
Galaxy S
Güzel deneyimlerini aktardığın için teşekkürler kardeşim 😊
ɪʟʏᴀs
Active Level 6
Galaxy S
Teşekkürler😊🔥
ens07
Expert Level 5
Galaxy S
👍🏻💜
serhatz04
Expert Level 5
Galaxy S
👍👏
FS_alpha
Expert Level 5
Galaxy S
Hocam dediklerinize tamamen katılıyorum👏 Hatta bir şeyi de ben eklemek istiyorum. Bu s26 serisi ile samsungun baya bir kendi öz tasarımından koptuğunu görüyoruz. Elime aldığım telefona ben samsung diyemedim. Bence fiziksel olarak güzel tasarımları vardı. Değiştirmesine gerek yoktu...
yns24u
Expert Level 5
Galaxy S
Kesinlikle katılıyorum hocam. Kendi tasarımları hem ikonikti hem de başarılıydı. Arayüzü de görmesek Samsung demekte zorlanacağız.

Eklemeniz için teşekkürler. 😊