Resolved! Solved

Original topic:

Arka plandaki uygulamaları açık bırakmak şarj tüketir mi?

(Topic created on: 02-20-2022 10:51 PM)
601 Views
kaan041
Active Level 4
Options
Galaxy Note

Merhaba değerli samsung kullanıcıları.

Arka planda uygulamaları açık bırakmak şarj tüketir mi?
Yerli ve yabancı bazı forumlarda batarya tüketmediği aksine kapatmanın daha fazla şarj tüketimine sebep olduğu yazıyor.
Konu hakkında bilgi sahibi olan var mı?

1 Solution


Accepted Solutions
Solution
sputnikdev
Active Level 5
Galaxy Note
Adaptif pil seçeneğini aktif edince kullanılmayan uygulamaları arka planda çalışmasını durduruyor. Pil tüketimi daha uzun olması için böyle optimizasyon yapıyor.

View solution in context

4 Comments
Solution
sputnikdev
Active Level 5
Galaxy Note
Adaptif pil seçeneğini aktif edince kullanılmayan uygulamaları arka planda çalışmasını durduruyor. Pil tüketimi daha uzun olması için böyle optimizasyon yapıyor.
gece28
Active Level 6
Galaxy Note
arka plandaki gereksiz uygulamalar hem ram tüketimi hemde şarj tüketimi yapacaktır örneğin telefon 64 GB ise ben bunun sadece 100 de 40 kullanıyorum bana 2.1 2 ve 2.2 ram kalıyor telefon hiç kasmiyor en az 10 tane uygulamayı derin uyku moduna alıyorum şarj daha uzun süreli gidiyor sonra belli mesela 2 hafta sonra derin uyku modülünü komple siliyorum normal kullanıyorum şarj daha iyi gidiyor bunu bu şekilde yapıp arkadaşın dediğini de yapabilirsin ayni islem
gece28
Active Level 6
Galaxy Note
telefonunuz şarj edilmeyi seven batarya sistemi ile üretildi şarj edilmeyi her cihaz sever çok aşırı olmadığı sürece örneğin ben günde 2 kez takarım bazen ama bu 3 olursa bataryaniz 1 sene sonra bitişe geçer 2 kez şarj etmeniz gayet normaldir şarjda kullanmadiniz sürece istediğiniz zaman şarja takin ama _5 lere 0 lara düşürmeyin sürekli
ben006
Expert Level 5
Galaxy Note
O sayfalara fazla inanmayin hem sarj hem ram yer