Resolved! Solved

Original topic:

Samsung Camera App

(Topic created on: 10-22-2022 10:02 PM)
Lisandu
Active Level 4
Options
Galaxy M
Android අප්ඩේට් උනාට Cam එක අප්ඩේට් වෙන්නැද්ද?🤔 Android 12 තිබුනට Cam Version එක 9.0.05 , version 13 එකත් ආවා නේද? එහෙනම් ඇයි the latest version is already installed තියෙන්නෙ?🤔

1 Solution

Accepted Solutions
Solution
Dihane_M
Expert Level 5
Galaxy M
Model ekata release kerala thiyene latest ma version eke eka wenna athi .
Thawa security patch ekak hambena kota update wei

View solution in context

7 Comments
shan75
Active Level 3
Galaxy M
New update එක ආවද ඔයාට ?
0 Likes
Lisandu
Active Level 4
Galaxy M
Android 12නම් ආවා ජූලිවලදි
0 Likes
shan75
Active Level 3
Galaxy M
Ahh..mn hthuwe android 13 update ek awilla kyla
0 Likes
Lisandu
Active Level 4
Galaxy M
නෑ නෑ මම ඇහුවෙ කැමරා ඇප් එක ගැන
0 Likes
Solution
Dihane_M
Expert Level 5
Galaxy M
Model ekata release kerala thiyene latest ma version eke eka wenna athi .
Thawa security patch ekak hambena kota update wei
Galaxy M
Ehema kelinma update wenne na camera, calculator, s security wage apps os update ekakata passe wenama galaxy store eken update karanna oni naththanm wenne nikan boruwata os update eke size eka wadi wena ekane😉

So if my comment is useful to you, use the 3 dots in my comment for accept my comment as a solution. 😉 👍
Sha_zan
Expert Level 2
Galaxy M
Galaxy devices that are updated to Android 12, you can generally set up your app and download an update without having to change the compatible Android version.

Similarly, you should not need to use new APIs or change the app's compile, it means (You don't have to convert the application to a lower level form where the program can run). Athough it may depend on how your app is designed and the functionality of the platform it uses.

Be sure to click the 3 dots and " ✓ Accept as Solution" when you find an answer that works for you.

Thanks... 👍