iptal
Sunun için bulunan sonuçlar gösteriliyor: 
Bunun yerine şunu ara: 
Şunu mu demek istediniz? 

Orijinal konu:

M51 telefonda, pro ayarında gece uzun pozlama

(Konunun oluşturulma tarihi: 08-16-2021 09:36 PM)
kerem38
Active Level 2
Seçenekler
Galaxy M

M51 telefonda, pro ayarında gece uzun pozlama ayarı tavsiye edecek arkadaşlar varsa önerilerini almak isterim 

10 Yorum
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy M
Merhaba kardeşim,

Eğer gece fotoğraf ın iyi ve net çıkması için İSO ayarı düşük olması lazım sonra pozlama süresini yüksek ayarlama yapmalısın tabiki birde çok sabit olması lazım yoksa aksi taktirde bulanık olur
SM-T290KULLANICISI
Expert Level 1
Seçenekler
Galaxy M
Şey acaba size Alfa abi diye hitap edebilir miyim? (Kardeşim biraz garip oluyor ondan dedim.)
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy M
Edebilirsiniz kardeşim 😊😊
SM-T290KULLANICISI
Expert Level 1
Seçenekler
Galaxy M
O zman artık size Alfa abi diye hitap edeceğim 😊
SM-T290KULLANICISI
Expert Level 1
Seçenekler
Galaxy M
Alfa abi şey diyebilir miyim?
0 Övgü Puanı
SM-T290KULLANICISI
Expert Level 1
Seçenekler
Galaxy M
Ama dm'den. Yoksa ban atarlar moderatörler.
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy M
Ok bakıyorum
SM-T290KULLANICISI
Expert Level 1
Seçenekler
Galaxy M
DOĞRUDAN MESAJ GÖNDERWMİYORUM LİMİT YEDİM 🤬
SM-T290KULLANICISI
Expert Level 1
Seçenekler
Galaxy M
Ve zaten görmüşsünüz diceğim şeyi😂