KoLpAzAn
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Arkadaşlar, 5g'ye geçildiğinden beri m34 telefonumda 5g'de ara ara şebeke kopması meydana geliyor. Üstteki 5g logosu kısa süreliğine gidiyor, şebeke kopuyor ve geri geliyor. Aynı durumu yaşayan oldu mu aranızda? Telefon mu bozuldu yoksa bulunduğum yerde 5g baz istasyonunda mı sorun var? Yardımcı olursanız sevinirim.
2 Comments
AKB28
Active Level 9
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-27-2026 07:28 PM in
Galaxy M
Telefonla ilgili sorun yok. Sorun baz istasyonlarının yeterli veri yükünü çekememesi. Kullanılan 5G'de gerçek 5G değil. Aslında 4.75G Kullanıyoruz.
terzi
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-27-2026 07:31 PM in
Galaxy M
Normal 5 g sistem berbat oldu yavaşlama var