ahmetvefaM34
Active Level 5
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Ben 5 gün önce kendi adıma bir sim kartı aldım telefonuma taktığımda sadece acil durum aramaları yazıyordu şebeke yoktu hat markasının müşteri hizmetlerini aradım ve bayiye gittiğimde her ikisindede hattımın aktif olduğunu bayide çalışanın farklı telefona taktığında (bende evde denedim) hattı kullanabildiğini ama benim telefonumda olmadığını gördüm, sim kartından kaynaklanıyordur belki diye düşünüp yeni bir sim kartı aldım ama oda ayni şekilde benim telefonumda şebeke gelmiyor ama başkalarına geliyor sim tepsisinde fiziksel olarak bir sikinti yok nitekim şuanda ebeveynimin üzerine olan yine ayni marka olan hatti kullanabiliyorum ama bu hat dışında hiçbir hat telefonumda şebeke göstermiyor yazılımsal kaynaklı olduğunu düşünüyorum sizlerinde başına böyle birşey geldimi görüşlerinizi bekliyorum
Telefon: Galaxy M34 5G
2 Comments
srdrdmrl77
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-03-2026 05:57 PM in
Galaxy M
Cihazınızı sıfırlamayı öneriyorum, ilginç bir durum.
AKB28
Active Level 9
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-03-2026 06:26 PM in
Galaxy M
Şebeke anteni ile ilgili olabilir ya da cihazı tamamen sıfırlamayı deneyin.