iptal
Sunun için bulunan sonuçlar gösteriliyor: 
Bunun yerine şunu ara: 
Şunu mu demek istediniz? 

Orijinal konu:

Galaxy M11, Android 12 #8

(Konunun oluşturulma tarihi: 04-13-2022 06:06 PM)
ÖMERxTürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy M
 
image
8. Android 12 testi. Adım adım yaklaşıyoruz 😂😀.
 
9 Yorum
Dark_Side
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy M
Geliyor gelmekte olan👍🏻😊
ÖMERxTürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy M
Aynen abiii 😀😊
Mustafa3437
Active Level 10
Seçenekler
Galaxy M
Sona yaklaştınız hadi bakam 😀
ÖMERxTürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy M
Aynen ben çok fazla test edileceğini sanmıyorum ama belli de olmaz Samsung'a, Android 11 i 15 test ile almış, 12 ne kadar farklı olabilir kii 🤦🏻😂
Galaxy_A11Samet
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy M
A11 niye bişey yazmıyo
Galaxy_A11Samet
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy M
A11de vd3 sonu 8. Testte mi yani
0 Övgü Puanı
ÖMERxTürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy M
Knk A11 de testte ama yanlış hatırlamıyorsam ilk testi onun, bugün başladı 12, umarım yanlış hatırlamıyorumdur ama öyle biliyorum
Onun içinde 12 test ediliyor ve ilk test
Galaxy_A11Samet
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy M
1hafta önce bişi yoktu silmiştm uygulamayı bunu görünce yeniden yükledim bsktm testte 12 hayırlısıyla gelse bi ram plus gelecekmi a11e eyw o arada
ÖMERxTürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy M
Gelir bence, A11 ve M11 e vereceklerini düşünüyorum 12 ile..