iptal
Sunun için bulunan sonuçlar gösteriliyor: 
Bunun yerine şunu ara: 
Şunu mu demek istediniz? 
Çözüldü! ÇÖZÜLDÜ

Orijinal konu:

Denize düşen telefon samsung m51

(Konunun oluşturulma tarihi: 10-17-2021 09:54 PM)
SamsungGalaxyM51
Active Level 3
Seçenekler
Galaxy M

Merhabalar telefonumu 16 Ekim cumartesi günü yanlışlıkla ayağım kayması sonucu denize düştüm telefon cebimdeki oda ıslandı . Telefonumu samsung servisine götürdüm maalesef cmt pzr kapalıymış bende tanıdık bir telefoncuya götürmek zorunda kaldım. Allah razı olsun adam ilgilendi mecbur garantili telefonu dışarıda actirdim telefonu yaptı bana telefonuna yazılım atmam gerektiğini söyledi attı fakat telefonun giriş dili İspanyolca o Türkçeye çevriliyor ama şebekesi 4G oldu üstelik Telefonumun 2 Mic i de çalışmıyor ve şarj soketi yarı yamalak telefon dışarıda açıldığı için garantiden çıktı diye biliyorum ama saçma cmt pzr kapalı olmasaydı servisine verecektim bana şu an ne yapamam gerektiğini soylermisiniz

Sepron
Active Level 4
Seçenekler
Galaxy M
Kankam stock kurduğu için öyle sorun olmuyor.Bilgi verdim ben.
0 Övgü Puanı
bkk0358
Active Level 7
Seçenekler
Galaxy M
Knk ben daha önce eski tele kurdum cihaz rootlu diye geçti baya güvenli klasör samsung health fln kullanamadım
0 Övgü Puanı
Sepron
Active Level 4
Seçenekler
Galaxy M
Knk valla bilmiyom.Bende stock rom attım.Şuan bi sıkıntım yok.Hatta knox sayacı 0
0 Övgü Puanı
ForestSparrow67
Active Level 4
Seçenekler
Galaxy M
Yo root gerekmiyor
0 Övgü Puanı
ahmet_turğut
Active Level 4
Seçenekler
Galaxy M
Merhaba
Maalesef pek Yapacak bir şey yok gibi gözüküyor size tavsiyem cihazınızı satın ve kendinize yeni bir cihaz almanızı öneriyorum
SamsungGalaxyM51
Active Level 3
Seçenekler
Galaxy M
Satmadan tamir etmem gerekiyor servis bakarmi?
0 Övgü Puanı
ahmet_turğut
Active Level 4
Seçenekler
Galaxy M
Bilmiyorum
0 Övgü Puanı
ForestSparrow67
Active Level 4
Seçenekler
Galaxy M
Merhaba, cihazınızı pirince yatırın. Eğer telefonunuz açılmazsa telefonu servise götürün servis cihazın içini kurulasin, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 😊
0 Övgü Puanı
Sepron
Active Level 4
Seçenekler
Galaxy M
Merhaba!
Yanlış bilgidir bu.Eğer havuz vb.durumlarda olursa pirince yatırılır.Deniz suyu tuzlu olduğu için işe yaramaz.
AlperTürk
Expert Level 2
Seçenekler
Galaxy M
Knk bu hep bilmeden yazıyo zaten