cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Resolved! Solved

Original topic:

Arka planda çalışan uygulamaları kilitleme menüsünü aktif etme

(Topic created on: 03-13-2022 08:30 PM)
4216 Views
Tuğhan33
Active Level 1
Options
Galaxy M

Samsung m51 arka planda çalışan uygulamaları yada son kullanılan uygulama menüsünde uygulama kilitle yani arka planda çalışan uygulamaları kapatsak bile kilitli uygulamayı kapatmama menüsünü yani açık tut menüsünü nasil aktif ederim

1 Solution


Accepted Solutions
Solution
faruk07
Active Level 7
Galaxy M
Sanırım başka bir uygulamayı "açık tut" olarak işaretlediginiz icin böyle oluyor. Çunku sadece sınırlı sayıda uygulamayı aynı anda açık tut olarak işaretlebilirsiniz.

View solution in context

10 Comments
Anonymous
Not applicable
Galaxy M
Merhaba
Bu konu hakkında detaylı bilgi öğrenmek için Samsung Müşteri hizmetlerini aramanız öneriyorum şu anda mesai saatleri sona erdi Yarın gün içerisinde arayınız.
444 77 11
0 Likes
Tuğhan33
Active Level 1
Galaxy M
Öyle yapacam artık çünkü internetten de aradım bi çözüm bulamadım
0 Likes
faruk07
Active Level 7
Galaxy M
Tam olarak anlaşılması için sorunun ekran görüntüsünu atar mısınız
Tuğhan33
Active Level 1
Galaxy M
O kısmı aktif etmek istiyorum yani son uygulamaları kapattığımda kilitli uygulama kapanmasinScreenshot_20220313-201938_One UI Home_44175_1647199230.jpg
Solution
faruk07
Active Level 7
Galaxy M
Sanırım başka bir uygulamayı "açık tut" olarak işaretlediginiz icin böyle oluyor. Çunku sadece sınırlı sayıda uygulamayı aynı anda açık tut olarak işaretlebilirsiniz.
Dark_Side
Expert Level 5
Galaxy M
Evet kardeşim aynen dediğin gibi aynı anda sadece bir uygulamaya açık tut izni veriyor denedim şimdi....😌
Dark_Side
Expert Level 5
Galaxy M
Normalde Aktif olması lazım zaten nasıl Pasif konuma geçti ki🤔
Tuğhan33
Active Level 1
Galaxy M
Evet Faruk kardeşim bi tane uygulama açık tut iseretliydi onu kapattım şimdi oldu ama saçmalık tek uygulama olması ilginiz için tsk ederim
faruk07
Active Level 7
Galaxy M
Rica ederim 😊 Hatta haklısınız 8gb ram kullanan cihazda bile tek uygulamaya izin vermesi bi tık üzücü bence de. Bu arada isterseniz malum mesajı 3noktadan çozüm olarak işaretleyebilirsiniz. 😇