Active Level 6

Arkadaşlar gönderilerinizi okudum cihazınız android 10 güncellemesiyle birlikte geçikme oluyormuş ama bende böyle bir sorun yok evet güncellediğimde cihaz kasıyordu ama şimdi öyle bir şey yok ilk defa bir güncellemeyle telefon sorunsuz çalışıyor

9 Yorum
Active Level 7
Benimde 9 sorunsuzdu
Yanıtla
Yükleniyor...
bilmiyorum ama hiç kasma yok telefonda gayet güzel
Yanıtla
Yükleniyor...
guncelledikten sonra sıfırladım bir daha sıfırladım düzelirmi?
Yanıtla
Yükleniyor...
sıfırladıktan sonra düzelmezse gelecek Güncellemeleri bekleyin illaki bir güncelleme düzelecektir güncellemelerde de düzelmiyorsa maalesef yapacak bir şey yok
Yanıtla
Yükleniyor...
One UI 2 ile arayüze birçok animasyon eklendi. Bu durum düşük donanımlı cihazları zorluyor ve arayüz performansının düşmesine yol açıyor.
Yanıtla
Yükleniyor...
Active Level 5
ısınma oluyo mu sizde?bende var
Yanıtla
Yükleniyor...
hayır sadece pugb mobilde ısınıyor
Yanıtla
Yükleniyor...
Active Level 5
ben oyun oynamıyorum valla ama sanki bu kadar ısınmiyordu cihazım.elim yanıyo adeta.sıfirladım ona rağmen böyle
Yanıtla
Yükleniyor...
ozaman hata raporu gönder belki j6plus için bir hata düzeltme güncellmesi gönderirler
Yanıtla
Yükleniyor...