Original topic:

elektrik kesik gece karanlığında çay içiyorum

(Topic created on: 05-12-2026 01:17 AM)
287 Views
kayaozgur1996
Expert Level 5
Options
Galaxy Gallery
 
image
 
 
10 Comments
ribgy
Active Level 7
Galaxy Gallery
Afiyet olsun kardeşim
kayaozgur1996
Expert Level 5
Galaxy Gallery
eyvallah
sadeceMelih
Active Level 3
Galaxy Gallery
afiyet olsun
kayaozgur1996
Expert Level 5
Galaxy Gallery
teşekkürler
sinankayadag
Active Level 7
Galaxy Gallery
Muratti rosso mu aldım geliyorum
0 Likes
kayaozgur1996
Expert Level 5
Galaxy Gallery
sen fazla içme bu saatte yaramıyor
0 Likes
eren89
Active Level 3
Galaxy Gallery
Korukutucu bir ortam 😄
kayaozgur1996
Expert Level 5
Galaxy Gallery
Allah'tan telefonumun şarjı vardı bir buçukta elektrik geldi o saate kadar powerbank ile telefon şarj ediyordum oda olmazsa yatacaktım
OnurBacc
Expert Level 5
Galaxy Gallery
❤❤❤❤❤🔥🔥🔥🔥🔥