Highlighted
Active Level 6

20200715_135554.jpg

17 Yorum
Highlighted
Active Level 4
j8 ile çekilmiştir yazısını nasıl yapiyosun
Yanıtla
Yükleniyor...
Highlighted
Active Level 6

A30 un filigranlı bi fotosumu buldum onu düzenleyetek kendim yaptım sonra ayrıyeten resime ekledim.

Yanıtla
Yükleniyor...
Highlighted
Active Level 10
Ya nasıl J8 e filigran verilip A20 ye verilmez yaa
Yanıtla
Yükleniyor...
Highlighted
Active Level 6

J8 e filigran verilmedi ki ben kendim yaptım bunu a30un filigranli bi fotosuny aldım arka planı kestim a30 ile ćekilmiştir yazısını sildum sonra oraya j8 ile çekilmiştir  ekledim ve daha sonra resime ekledim yani j8 e filigran gelmedi.Kendim düzenleyerek yaptım.

Yanıtla
Yükleniyor...
Highlighted
Active Level 6

A30 un filigranlı bi fotosumu buldum onu düzenleyetek kendim yaptım sonra ayrıyeten resime ekledim.

Yanıtla
Yükleniyor...
Highlighted
Active Level 10
Ohaaa ben böyle aldatmaca görmedim cidden helal valla
Yanıtla
Yükleniyor...
Highlighted
Active Level 6

Uzun sürdü ama uğraştığıma değdi.

Yanıtla
Yükleniyor...
Highlighted
Active Level 10
Ama aşırı gerçekçi bi an dedim J8 de nasıl filiigran var bana yok dendiğğ
Yanıtla
Yükleniyor...
Highlighted
Active Level 6
Demekki çabam boşa gitmedi bende içimden dedim buraya atayım nasıl yaptınız gibi bir yorum gelirse kesin olmuştur diye.Demekki olmuş😂
Yanıtla
Yükleniyor...