Original topic:

Ben hep Samsung kullandım. S5,Note 5,A50 ve en son S25U

(Topic created on: 3 weeks ago)
128 Views
KaptanGökhan
Active Level 5
Options
Galaxy Gallery

Yıllar içinde çektiğim bazı kedi fotoğtafları. İlk 3 aynı kedi. DUMAN. 

 
image
 
 
image
 
 
image
 
 
image
 
 
6 Comments
ens07
Expert Level 5
Galaxy Gallery
güzel çekimler😊👍🏻
Galaxy Gallery
Forumun en meşhur canlısı kediler oldu artık😂😊
KaptanGökhan
Active Level 5
Galaxy Gallery
Güzel poz verip dikkat çekiyorlar.
Galaxy Gallery
Evet gerçekten bazıları öyle😂Hayvanları çok seviyorum özellikle kedileri çok severim. Her canlı kendince güzel işte.🥰
kayaozgur1996
Expert Level 4
Galaxy Gallery
❤❤❤❤
AyDolunay
Active Level 3
Galaxy Gallery
Çok güzel