cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Şekil şükül 🙂 #s9

(Topic created on: 02-24-2022 06:18 PM)
187 Views
MehmetYalcn
Expert Level 5
Options
Galaxy Gallery
36 Comments
Galaxy Gallery
Uwww mükemmel😍
Şimdi burda olmak vardı...
MehmetYalcn
Expert Level 5
Galaxy Gallery
Aynen atla gel 😄
Galaxy Gallery
Tamam lgs bitince gelirim😅
Dark_Side
Expert Level 5
Galaxy Gallery
Deniz ne kadar da temiz ve berrak keşke biz insanlar da öyle olabilseydik ama maalesef aldandık bu dünya hayatına...😔
Galaxy Gallery
Keşke...
İnsanlar bu dünyadaki en tehlikeli varlıklardır. Aynen de öyle doğru söz ayağa gelirmiş.. Denizleri bile kirletiyoruz.. Tehlikeli olmayıp ne yapalım şimdi.. :(
MehmetYalcn
Expert Level 5
Galaxy Gallery
Bencilliğin ve açgözlülüğünün esiri olmuş hem dünyayı kirletiyor hem de ruhunu :(((
Galaxy Gallery
BANA Mİ DEDİN YOKSA GENEL ANLAMDA Mİ DEDİN (YANİ TÜM DÜNYA YA İŞTE DA)
Anonymous
Not applicable
Galaxy Gallery
Genel anlamda dedi verda sana asla öyle şey dermi.
MehmetYalcn
Expert Level 5
Galaxy Gallery
HA SANA DEDİM Alemsin Verda sana niye diyeyim özne burda sen misin o zaman sen de bana dedin herkes birbirine diyo :)) bide bana böyle büyük harfle gelme sakin bi şekilde sorabilirsin