Original topic:

servis maduriyeti

(Topic created on: 08-17-2021 10:59 PM)
ukaraagac
Beginner Level 2
Options
Galaxy A

merhabalar;
ben ugur karaagac ayın 09.08.2021 tarihinde samsung a80 model telefonumu servis numarası ile mecidiyeköy servisinize tamir için teslim ettim ve özellikle belirttim ki kasa degişimi ekran degişimi kamera kapagı ve arka kapak değişimi talep ettim buna istinaden üçret sordurdum bana 1944 tl dediler ve kabul edip servise verdim ve üçreti aynı gun ödedim ne olduysa bundan sonra oldu bana yedek olarak verilen telefon bozuk cıktı ve ustune ustuk 2 gunde tamir olunacak cıhaz 6 gunde tamir edildi bütün parcaları ellerinde mevcutken bu surede yedek olarak verdiginiz telefon sayesınde pısıkolojım bozuldu resmen sım kartı takıyorum yarım saat sonra sım kart kayboluyor arayanların sesı kesılıyor ınternet kullanılmıyor uygulamalara gırılmıyor resmen bır hafta bana çile oldunuz ve sonunda beni arayıp cıhazınız hazır deyıp servise cagrıldım ve işin garip tarafı o kadar zaman kaybetmişim sizin o bozuk telefonunuzu bır hafta kullanmak zorunda kalmısım ustune ustuk birde cıhazım tam olmamıs sız nasıl bır kurumsal sırketsınız 20 yıldır samsung kullanıcısıyım ama bu bır haftada sızın servısınızın sayesınde buyuk hata yaptıgımı anladım sızın kurumsallıkla alakanız yok ben kasa degişimi diyorum telefonu alıyorum kasa degişmiş ama kamera bolgesi degişmemiş cihaz sanki toplama cıhazmıs gibi bana teslim ediliyor birde utanmadan bana ekstra üçret diye talepte bulunuluyor bunu ilk gun istemeniz gerekirdi son gun degıl sız nasıl bır fırmasınız kı bana telefonu alt tarafı urfa ust tarafı konya vazıyette farklı bır cıhaz verebılıyorsunuz sımdı bırdaha tutup servisinize verip zaman kaybedecegım soylermısınız benım madurıyetımı nasıl gıdereceksınız eger gerekırse suandan ıtıbaren sızı butun medya ve sosyal platformda yazacagım cevreme zaten bunu anlatıyorum sizin yaptıgınız gercekten benı mahvetti ......size bana verilen bu sacma cıhazın fotorafını atıyorum ve ayrıyetten servis talep formunuda atıyorum orda kasa fıyatı ıstenıyor dıye yazılmıs bana fıyatı soyledıler bende kabul ettım ve bana verdıklerı cıhaza bakın gerekırse tuketıcı hakem heyetıne bıle goturecegım cunku gercekten sız benımle dalga gectınız resmen servısınız resmen dalga gecıp bana bu cıhazı boyle verdi......

1 Solution

Accepted Solutions
Solution
Bakırçay
Options
Galaxy A

Merhaba Samsung_fbC1Hv3,

Öncelikle, böyle bir durum yaşadığınız için üzgünüm. Durumu çözümlemek ve memnuniyetinizi sağlamak için en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir. 

Teşekkürler.
MOD

View solution in context

0 Likes
6 Comments
ukaraagac
Beginner Level 2
Galaxy A

Hello;
I am ugur karaagac on 09.08.2021 I delivered my samsung a80 model phone with service number to your mecidiyeköy service for repair and I specifically stated that I requested a case change, screen change, camera cover and back cover change, I asked for a fee based on this, they said 1944 TL and I accepted and sent it to the service. I gave and paid the fee on the same day, what happened after that, the phone that was given to me as a spare turned out to be broken and to top it off, the device to be repaired in 2 days was repaired in 6 days, while all the parts were available, my psychology was broken thanks to the phone you gave as a spare, I'm officially inserting a sim card half an hour later sim card is lost, callers' voice is cut off, internet is not used, applications cannot be accessed, you have suffered for me for a week and finally I called me and said that your device is ready, and I was called to the service and the strange thing is that I lost so much time I had to use your broken phone for a week. What kind of a corporate company without you I have been a Samsung user for 20 years, but in this week I realized that I made a big mistake thanks to your service, you have nothing to do with the institution, I say change of case, I pick up the phone, the case has changed, but the camera area has not changed. a request is made, you should have asked for it on the first day, not the last day, what kind of a company can you give me a different device with the phone under urfa on the top side in konya, now can you tell me I'm going to waste my time by giving it to your service, if necessary I am already telling this to my circle that I am going to write, what you did really ruined me ...... I take a photo of this ridiculous device that was given to me, and I also send it to the service request form, it was written that there is a case price, they told me the price, I accepted it and Look at the device they gave me.

Galaxy A
Türkçe yazman yeterli
0 Likes
ukaraagac
Beginner Level 2
Galaxy A

elimden gelse tüm dünya dilinde yazarım yasadıgım sıkıntıyı ben bılıyorum.

Galaxy A
Geçmiş olsun
0 Likes
eyotech
Active Level 8
Galaxy A
merhaba, acaba garanti süresi içinde mi verdiniz servise?
0 Likes
Solution
Bakırçay
Options
Galaxy A

Merhaba Samsung_fbC1Hv3,

Öncelikle, böyle bir durum yaşadığınız için üzgünüm. Durumu çözümlemek ve memnuniyetinizi sağlamak için en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir. 

Teşekkürler.
MOD

0 Likes