Original topic:

one ui

(Topic created on: 02-28-2026 07:56 PM)
315 Views
FathH
Active Level 3
Options
Galaxy A

arkadaşlar yürkiyeye one ui 8.5 deneme surumu geldimi geldiyse nasıl kurarız

10 Comments
ɪʟʏᴀs
Active Level 6
Galaxy A
Beta yok kardeşim😊
0 Likes
FathH
Active Level 3
Galaxy A
tamamdır tesekkur ederim amerikaya geldi dimi sadece
ɪʟʏᴀs
Active Level 6
Galaxy A
Birde güney kore sanırım
serhatz04
Expert Level 5
Galaxy A
Maalesef beta yok, sadece biraz sabretmeniz gerekecek 😊
Galaxy A
"yürkiyeye" derken? LÜTFEN ÜLKEMİZİN ADINI DOĞRU YAZIN. İşte doğrusu: "Türkiye'ye"
ɪʟʏᴀs
Active Level 6
Galaxy A
Yanlışlıkla yazmış olabilir çok takmamak lazım küçük hataları👍🏻😄
Galaxy A
Aga yani burada ülkemizin adından söz ediyoruz bir zahmet doğru yazsın.
ɪʟʏᴀs
Active Level 6
Galaxy A
Klavye hatasıdır ya birşey olmaz
FathH
Active Level 3
Galaxy A
kusura bakmayın hızlı yazarken olmus (Türkiye'ye ddmek istedim