ismet_Galaxy_A2 4
Active Level 10
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-30-2025 07:59 PM (Last edited 11-30-2025 08:01 PM ) in
Galaxy A
one ui 8 geldiğinden beri şarj seviyesi 1 veya 2 de işlemci kullanımı %21'e sınırlanıyor ve şarja takılmadığı sürece %21 üstüne çıkmıyor
haliyle aşırı donma ve kasma yaşanıyor
bunun sebebi telefonda bir arızamı var?
sizde de böylemi
1 Comment
VuralPegasus
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-30-2025 08:03 PM in
Galaxy A
Şarj düşük olduğu için işlemciyi kısıtlıyor ki pil daha uzun süre dayansın. Arızalık bir durum yok güç tasarrufu gibi düşünün.