Taze çıtır View Post
Taze çıtır View Post
Nihayet geldi View Post
★★★★★ View Post
Bir reddit kullanıcısı 2 saat önce İspanya'da A34 için one ui 8.5'in yayınlandığına dair içerik paylaştı. View Post
Merhaba, A34'e one ui 8.5 gelince ne olacak?, launcher tema ikon arayüz güncellemeleri ile ne değişecek merak ediyorum. Ben de A34 kullanıyorum... View Post
Arkadaşlar a52 cihazımızda sabah uyandığımda hiç sorunu yokken tekrar bakınca ekran açılmadı ekranı komple gitmiş sanırım. Ses titreşim geliyor ekran... View Post
| User | Count |
|---|---|
| 64 | |
| 41 | |
| 25 | |
| 25 | |
| 23 |
