Bir reddit kullanıcısı 2 saat önce İspanya'da A34 için one ui 8.5'in yayınlandığına dair içerik paylaştı. View Post
Merhaba, A34'e one ui 8.5 gelince ne olacak?, launcher tema ikon arayüz güncellemeleri ile ne değişecek merak ediyorum. Ben de A34 kullanıyorum... View Post
Arkadaşlar a52 cihazımızda sabah uyandığımda hiç sorunu yokken tekrar bakınca ekran açılmadı ekranı komple gitmiş sanırım. Ses titreşim geliyor ekran... View Post
Dostlar merhaba bir çoğumuz quick panel lagından muzdarip ancak geliştirici seçeneklerinde bir ayar var ki bu konuda yardımcı olabilir telefon... View Post
Merhaba arkadaşlar A34 için Avrupa'da güncelleme yayınlanmış bugün türkiyeye gelir mi ? View Post
Ekran süreme baktığımda uzak tarih 1 ay öncesini gösteriyor. Birkaç ay öncesini görme şansımız var mı? Bu yılın ilk üç dört ayına ulaşabilir miyim? View Post
Abi bu günde gelmezse Artık yeter Yoksa Sövecem kendimi banlatıcam Galaxy A16 Samsung Android 16 Güncellemesindede Aynısını yaptı Kanser etti Sonra... View Post
| User | Count |
|---|---|
| 64 | |
| 41 | |
| 25 | |
| 25 | |
| 23 |
