EfeSGalaxyA15
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Telefonumda Quick Panel Kısmı Çok Kasıyor ne yaptıysam düzeltemedim
6 Comments
OğuzS25Iphone16 e
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy A
Normal
EfeSGalaxyA15
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy A
Tüm alt sekmentlerde kasıyormu
OğuzS25Iphone16 e
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy A
Üst segmentte de kasıyor
EfeSGalaxyA15
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy A
Niye optimizasyon yapmıyorlar
MehmetS24
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy A
Samsung işte sallamasyon yazılım yapıyorlar sosyal medyada kaç tane şikayet var kaç yıldır Quıck Panel kasmasını düzeltmiyor.
YunusEmre_1453
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago (Last edited 3 weeks ago ) in
Galaxy A
Yüksek Android versionlarında veya yükseltme sonrasında Cihazın menü geçişlerinde kasmaması için fiziksel ram in fazla olması ve işlemcisininde kaliteli olması lazımdır mesela bügün s20 den sonraki ultra modellerde bir donma kasma gecikme varsa %100 yazılımsaldır ve dosyalar stock bir şekilde yenilenmelidir ya güncellemeyle yada aynı bit/rev. Kodları arasında odin ile version düşürüp veya çıkma başka altarnatif yok o hatayı belki görüp düzeltmeyecekler bile o yüzden Şu anda herkes erken işte güncelleme yapıyor vs yükseltmeye çalışıyor tam bir aptallık öncelikle sen bir baka bakalım bit/rev kaç yeni gelen kaç sorun olursa değişebilirmiyim düşebilirmiyim kimse bakmıyor ve çoğu kişi pişman güncellediklerine böyle sürüm yükseltmelerinde kesinlikle en az 2 3 ay beklemek gerekliki tam oturmuş olsun çünki her telefonda beta olsa bile herkes farklı kullandığı için aynı sonucu asla vermez veremez bu yüzden temkinli ve dikkatli hareket etmek lazim