almondpie
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago (Last edited a month ago ) in
Galaxy A
Bugün A56 telefonuma one ui 8.5 yükledim ancak şu tip sıkıntılar var.
Wi-Fi ve Bluetooth logoları daha kalın tasarlanmış, biraz rahatsız edici. Telefonun kilidini açtığımda durum çubuğundaki bildirimler animasyonsuz bir şekilde çıkıyor, pil simgesindeki sayı çok küçük yapılmış. Şimdilik gözüme çarpan ve benim açımdan eksi alan değişiklikler bunlar. Onun dışında uygulama geçişleri ve bixby i biraz daha iyileştirmelerini sevdim. Sizce benim söylemiş olduğum sıkıntıları bir sonraki güncellemede giderirler mi, siz bu güncelleme hakkında ne düşünüyorsunuz?
2 Comments
YukoA56
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
Galaxy A
Herhangi bir kasma, çökme vb yaşadınızmı
almondpie
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago (Last edited a month ago ) in
Galaxy A
Şu anda bir şey yok, ilk yüklediğimde bir iki dakika kendine gelmesini bekledim. Sonrasında bir şey olmadı.