cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Hayal kırıklığı

(Topic created on: 11-14-2023 01:07 PM)
243 Views
Anonymous
Not applicable
Options
Galaxy A

Bu samsungun yaptığı ne böyle resmen hayal kırıklığı a53 one UI 6.0 güncellemesi tarihi önceden 27 Ekim 27 kasım ayındaydı şimdi içe 5 aralık 5 ocak olmuş off yaa gene güvenlik güncellemesi alacaz

7 Comments
A13Samsun
Active Level 6
Galaxy A
Artık Oneul.6.0 Diyenlerin Ağzının Ortasına Bi Tane Patlatacağım.Her 4 Gönderiden Biri Android 14 Yahu Gelirse Güncelleriz.
Guncelmiyiz.com Ne Kadar Samsunga Ait Olsada Başta Bu Site Olmak Üzere Diyer Sitelerde Dahil Tahminde Bulunuyor.
5 Aralık 5 Ocak Yerine Daha Geç Yada Daha Erken Gelebilir.Giris Ve Orta Segment Cihazların Bir Çoğu Zaten 2023 Aralık Yada 2024 Ocakda Alacak.Yani Ben Liseye Gidiyorum.Karne Den 1 Ay Önce Sinavlar Yine Bize Girince O Tarihlerde Falan Gelecek.😂😂😂
Galaxy A
Al benden de o kadar!
A34_S
Active Level 8
Galaxy A
Güncelmiyizde sıkıntı var önemsemeyin onu
zaferdertli
Active Level 6
Galaxy A
Arkadaşlar you tube dan izliyorum one uı 6 videolarını. Gözle görülür bir değişiklik yok. Geldi gelmedi pek bir şey olmayacak bence kasmanın Bi anlamı yok
Galaxy A
14 gelince uzaya çıkacağını düşünüyor çoğu.
ATC_Galaxy
Expert Level 2
Galaxy A
Onlar bunu görev edindi. Görev: ERTELEMEK
SOUND18
Active Level 7
Galaxy A
Arkadaşlar bu kadar güncellemeye takmayın dua edinde telefon şimdi ki hızından dahada kötüye gitmesin. Sanki çok mu hız katacak ya da şarj süresi 1 gün iken 3 güne mi çıkacak ne olacak Allah aşkına aynı şeyler olacak. Geç olsun güç olmasın. Saygılarımla