Dreamfall
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 02:42 AM (Last edited 05-02-2026 02:56 AM ) in
Galaxy A
Merhaba samsungçular,
Telefonlardan detaylı anlayan biri var mı
A34 te telefon yeniden başlayınca üst hoparlörün gitmesi sıkıntısı vardı
Ona kendimce şöyle bir çözüm yolu buldum.
Şarj az ve telefon ekranı kapalı iken şarja takınca üst hoparlör geri geliyor.
Ekran kapalıyı özellikle yazdım
Ekran açıkken takarsanız gelmiyor üst hoparlör geriye
Şimdi de belli aralıklarla ön kamera yüz tanılamada açılmamaya başladı
Normal şekilde açılıyor ama açılmadığını şöyle tespit ettim
Yüz tanılama hatası verince alternatif yüz ekleyeyim dedim
Tarama ekranı siyah çıkıyor ön kamera açılmıyor.
Kamera açılmayınca da yüz tanılama yüzü tanımaya uzun süre çalışıp sonra hata veriyor.
Ama normal kamerada ön kamera açılıyor mesela.
Onu da yeniden başlatıp açınca düzeliyordu
Geçen yeniden başlat dedim
Telefon kapandı ama açılmadı sıfır reaksiyon 5 dk bekledim
Hatta dedim telefon sonunda patladı
Sonra çaresiz şarja taktım öyle açıldı
Telefon şarjı %50 idi bu arada
Şarjı bittiğinden açılmamazlık değil telefon bildiğiniz yeniden başlayamadı.
Bu telefonun donanımsal mı yazılımsal mı sıkıntısı var
Sorduğum bir teknoloji yayıncısı
Donanım çalıştığına göre yazılımsal dedi
Bir şekilde donanım çalışıyor.
Samsung mh ne anlatıyorum dinliyor ama iletmiyor bile sıkıntıyı
members üzerinden hata raporu da gönderdim
Samsung bildiğiz three monkey i oynuyor.
Sanki honor ya da iphone ile ilgili sıkıntı bildirimi yapıyoruz.
Salladıkları yok
Bu bildirimi de a34 üzerinden yapıyorum.
Bu telefon yoğun kullanılan bir telefon değil
2.telefonum bu
Yoğun kullansam demek neler olacak
Son olarak ekleyeyim
Samsung kesinlikle pişmanlıktır
3 telefonum da samsung
S7 nin pil değişimini samsung kasıtlı olarak yapmadı bildiğiniz parası ile hizmet vermedi
Bu hikayede yer Ümraniye destech bilişim
S7 nin pilini urfada bir telefoncuda linktech marka bir pil ile değiştirmek zorunda kaldım
Note 10 un arka kapağı açıldı diye servise para verip sabitlettim.
Ekrana zarar verdiler ölü piksel oluştu yine 3 monkey oynadılar
Orijinal pil değiştirdim aynı yerde sayelerinde ölü piksel arttı
A34 ile ilgili hiç ilgilenmediler zaten
Tab a8 in ekranını değiştirdiler taktıkları ekran kendi kendine dokunuyordu
Zar zor çözüm merkezi ve izmir servisi ile kavga dövüş ürünü değiştirttim.
Bu sıkıntıların sebebi olan yer izmir çankaya/basmane destech bilişim
Şimdi yeni telefon bakıyorum çünkü note 10 için orijinal batarya değiştirttim ama güç tasarrufunda bile gitmiyor artık sıfır taktıklarında bile pil ömrü %100 değildi zaten %94 mü ne çıkmıştı.
A serisi kesinlikle alınmaz birinci telefon olarak
S serisi de sıkıntılar bütünü s serisinde memnun olduğunuz ya da başka markada memnun olduğunuz üst düzey bir telefon var mı
S serisi alsam bile kesin bana özel bir sıkıntı çıkar eminim.
Çünkü note 10 u bile ilk aldığımda kasıyordu en son 10-15 görüşme sonrası uzaktan erişimden biri ana ekranı sıfırladı da öyle düzelmişti.
Daha sıkıntısız bir ürünlerine denk gelemedim ben.
Üst serileri daha sıkıntısız ama dediğim gibi note 10 u aldığımda bile sıkıntı yaşamıştım.
Ama yine de s serisinde şu iyi diyeceğiniz bir ürün varsa belirtin.
Ya da s serisine o parayı vereceğine şu alınabilir dediğiniz bir telefon var mı?
Çünkü 2 sene içinde pil ölse bile samsung değiştirmiyor zaten.
Sonrasında da çok pahalıya değiştirirken telefona zarar veriyorlar
Yok ısıtarak açacağız
Yok mengeneye koyacağız diye
Hasar verince de
Zerre sorumluluk da almıyorlar.
Ya da kendimizin pil değiştirebileceği telefonlar 2027 de gelirse o dönemi mi bekleyelim.
Çünkü eninde sonunda samsung ya da bir markadan telefon almak zorunda kalacağım.
A34 teki saçmalıklar hakkında yorumlarınızı
Ve telefon önerilerinizi bekliyorum.
Modlar cevap bile yazmıyor artık
Topluluğun gücüne inanıyorum o yüzden.
2 Comments
mdlatiff
Expert Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 02:51 AM in
Galaxy A
Sorduğun yayıncı "donanım çalışıyor, demek ki yazılımsal" diyerek çok yüzeysel bir yorum yapmış. Senin anlattığın senaryo net bir donanımsal arızaya, spesifik olarak Güç Yönetim Entegresi (PMIC) veya Batarya/Anakart bağlantı (Flex) sorununa işaret ediyor. Neden mi?
Hoparlör ve Şarj İlişkisi: Ekran kapalıyken şarja taktığında üst hoparlörün gelmesi yazılımsal bir mucize değil; cihazın o an bataryadan değil, doğrudan şarj entegresinden beslenmeye başlamasıdır. Anakart üzerindeki güç dağıtımında bir dengesizlik var.
%50'de Kapanma: Cihazın %50 şarjı varken kapanıp şarja takmadan açılmaması, bataryanın anakarta **bleep** olarak gerekli voltajı (gücü) verememesinden kaynaklanır.
Yüz Tanımanın Siyah Ekranda Kalması: Android sistemi, güç dengesizliği veya voltaj düşüklüğü sezdiğinde, sistemi hayatta tutmak için kamera veya biyometrik sensörler gibi yüksek güç çeken donanımları geçici olarak "devre dışı" bırakır. Normal kamerada açılıp yüz tanımada açılmamasının sebebi yazılımın kafasının karışması değil, donanımın yetersiz güç çekmesidir.Bahsettiğin servis (Destech) maalesef bir taşeron/franchise servis ve anlattıklarına göre işçilikleri oldukça kötü. Sana tavsiyem; cihazı bir daha oraya götürme. Cihazındaki durum basit bir yazılım hatası değil, anakart/güç yolu arızası. Samsung Members üzerinden hata raporu atmak yerine, doğrudan Samsung Türkiye Çözüm Merkezi'ni (Müşteri hizmetlerinin bir üst kademesi) ara ve İzmir'deki o servisin verdiği hasarları da belirterek cihazı doğrudan merkeze, kurye ile göndermek istediğini talep et.A serisi (özellikle A34 gibi modeller) fiyat/performans odaklı günlük cihazlardır. Ancak "Ben bir kere alayım, kafam rahat etsin" diyorsan geçmen gereken yer kesinlikle S serisidir. S serisi ile A serisinin sadece işlemcisi değil; anakart kalitesi, lehim işçiliği ve kullanılan çiplerin tolerans değerleri bile tamamen farklıdır.Eğer bütçen elveriyorsa şu an piyasanın en sorunsuz, en rafine "tank gibi" cihazlarından biri S25 Ultra'dır. İçerisindeki Snapdragon işlemci inanılmaz stabildir, pil ömrü muazzamdır.2027 Değiştirilebilir Batarya Beklenir mi? Hayır, beklenmez. Değiştirilebilir batarya demek cihazın kalınlaşması, su/toz geçirmezlik (IP68) sertifikasının zayıflaması ve kasa bütünlüğünün bozulması demektir. Amiral gemisi deneyimi arıyorsan bu tasarımlar sana göre olmayacaktır.
Tekrar çok geçmiş olsun. Cihazı formatlamakla hiç vakit kaybetme, bahsettiğim gibi Çözüm Merkezi üzerinden merkez servise anakart/güç entegresi şüphesiyle gönder.
Hoparlör ve Şarj İlişkisi: Ekran kapalıyken şarja taktığında üst hoparlörün gelmesi yazılımsal bir mucize değil; cihazın o an bataryadan değil, doğrudan şarj entegresinden beslenmeye başlamasıdır. Anakart üzerindeki güç dağıtımında bir dengesizlik var.
%50'de Kapanma: Cihazın %50 şarjı varken kapanıp şarja takmadan açılmaması, bataryanın anakarta **bleep** olarak gerekli voltajı (gücü) verememesinden kaynaklanır.
Yüz Tanımanın Siyah Ekranda Kalması: Android sistemi, güç dengesizliği veya voltaj düşüklüğü sezdiğinde, sistemi hayatta tutmak için kamera veya biyometrik sensörler gibi yüksek güç çeken donanımları geçici olarak "devre dışı" bırakır. Normal kamerada açılıp yüz tanımada açılmamasının sebebi yazılımın kafasının karışması değil, donanımın yetersiz güç çekmesidir.Bahsettiğin servis (Destech) maalesef bir taşeron/franchise servis ve anlattıklarına göre işçilikleri oldukça kötü. Sana tavsiyem; cihazı bir daha oraya götürme. Cihazındaki durum basit bir yazılım hatası değil, anakart/güç yolu arızası. Samsung Members üzerinden hata raporu atmak yerine, doğrudan Samsung Türkiye Çözüm Merkezi'ni (Müşteri hizmetlerinin bir üst kademesi) ara ve İzmir'deki o servisin verdiği hasarları da belirterek cihazı doğrudan merkeze, kurye ile göndermek istediğini talep et.A serisi (özellikle A34 gibi modeller) fiyat/performans odaklı günlük cihazlardır. Ancak "Ben bir kere alayım, kafam rahat etsin" diyorsan geçmen gereken yer kesinlikle S serisidir. S serisi ile A serisinin sadece işlemcisi değil; anakart kalitesi, lehim işçiliği ve kullanılan çiplerin tolerans değerleri bile tamamen farklıdır.Eğer bütçen elveriyorsa şu an piyasanın en sorunsuz, en rafine "tank gibi" cihazlarından biri S25 Ultra'dır. İçerisindeki Snapdragon işlemci inanılmaz stabildir, pil ömrü muazzamdır.2027 Değiştirilebilir Batarya Beklenir mi? Hayır, beklenmez. Değiştirilebilir batarya demek cihazın kalınlaşması, su/toz geçirmezlik (IP68) sertifikasının zayıflaması ve kasa bütünlüğünün bozulması demektir. Amiral gemisi deneyimi arıyorsan bu tasarımlar sana göre olmayacaktır.
Tekrar çok geçmiş olsun. Cihazı formatlamakla hiç vakit kaybetme, bahsettiğim gibi Çözüm Merkezi üzerinden merkez servise anakart/güç entegresi şüphesiyle gönder.
Dreamfall
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 03:13 AM (Last edited 05-02-2026 03:14 AM ) in
Galaxy A
Çok detaylı cevabınız için teşekkürler. Modlar bile bunu bilmiyordur büyük ihtimalle. Müşteri hizmetlerine ve çözüm merkezine anlattım. Uzaktan erişim ile baktılar bir şey yok deyip geçtiler. Sıkıntıyı anlatıyorum anlamıyorlar da. Muhtemelen donanımsal bir sıkıntı var dediğiniz gibi.
Gönderip daha beter geri alma riski ile uğraşasım yok şu an.
Göndersem bir şey yok diye geri gönderecekler.
Salak bir yazılıma bağlayıp sıkıntı yok deyip geçiyorlar.
Servis de müşteri hizmetleri de three monkey oynuyor.
Tamamı ile bozuluncaya kadar kullanacağım şu an.
Telefon bu arada %50 şarjda kapanmıyor.
Batarya sağlığı %100 çıktı
Geçen kamera sapıtınca yeniden başlatayım dedim.
O zaman %50 civarı şarjı olmasına rağmen yeniden başlatmada kapandı ama açılmadı
Bu sıkıntıyı da ilk defa yaptı.
Sonra şarja taktım öyle açıldı.
İşte sözde uzmanları anakart güç entegresinde sıkıntı olabilir yorumu yapamıyor.
Uzaktan erişip yazılım üründe hata yok raporu veriyor diye geçiştiriyorlar.
İzmir servisi de dediğim gibi ilgilenmemişti.
Urfada yaşıyor olmasam farklı servislerine götürürdüm belki ama
İzmir servisi deneyiminden sonra destech bilişime de güvenmiyorum artık
Yetkili servisi tam bir pişmanlık
Şimdi iyi kötü çalışan telefonu ankara servisine göndersem daha beter halde alma ihtimalinden korkuyorum.
S serisi a serisi kıyaslanamaz kesinlikle
Elimdeki s7 hala çalışıyor 3.hattım takılı ekran kamera malzeme kalitesi ile a 34 ün içinden geçer şu haliyle bile
32 gb ve 4 gb ram kısıtı olmasa a34 ten daha akıcı bile çalışır ama alan ve ram yetmiyor.
Malzeme kalitesi s7 ve note 10 da korkunç derecede daha üstün.
Kesinlikle iç donanımı da daha iyidir.
Dediğim gibi elimdeki a34 ü note 10 ya da s7 yi kullandığım gibi kullansam şimdiye patlardı muhtemelen.
Gönderip daha beter geri alma riski ile uğraşasım yok şu an.
Göndersem bir şey yok diye geri gönderecekler.
Salak bir yazılıma bağlayıp sıkıntı yok deyip geçiyorlar.
Servis de müşteri hizmetleri de three monkey oynuyor.
Tamamı ile bozuluncaya kadar kullanacağım şu an.
Telefon bu arada %50 şarjda kapanmıyor.
Batarya sağlığı %100 çıktı
Geçen kamera sapıtınca yeniden başlatayım dedim.
O zaman %50 civarı şarjı olmasına rağmen yeniden başlatmada kapandı ama açılmadı
Bu sıkıntıyı da ilk defa yaptı.
Sonra şarja taktım öyle açıldı.
İşte sözde uzmanları anakart güç entegresinde sıkıntı olabilir yorumu yapamıyor.
Uzaktan erişip yazılım üründe hata yok raporu veriyor diye geçiştiriyorlar.
İzmir servisi de dediğim gibi ilgilenmemişti.
Urfada yaşıyor olmasam farklı servislerine götürürdüm belki ama
İzmir servisi deneyiminden sonra destech bilişime de güvenmiyorum artık
Yetkili servisi tam bir pişmanlık
Şimdi iyi kötü çalışan telefonu ankara servisine göndersem daha beter halde alma ihtimalinden korkuyorum.
S serisi a serisi kıyaslanamaz kesinlikle
Elimdeki s7 hala çalışıyor 3.hattım takılı ekran kamera malzeme kalitesi ile a 34 ün içinden geçer şu haliyle bile
32 gb ve 4 gb ram kısıtı olmasa a34 ten daha akıcı bile çalışır ama alan ve ram yetmiyor.
Malzeme kalitesi s7 ve note 10 da korkunç derecede daha üstün.
Kesinlikle iç donanımı da daha iyidir.
Dediğim gibi elimdeki a34 ü note 10 ya da s7 yi kullandığım gibi kullansam şimdiye patlardı muhtemelen.