Mercan60
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Nedense son zamanlarda aniden ekranımda mouse imleci görünüyor. Sizin de başınıza geldi mi . ÇoÜm nedir ? Uzaktan kontrol mü ediliyoruz hayırdır? Daha önce hiç başıma gelmedi 2 haftadır farkediyorum . Nasıl çözülecek bu durum .? Sosyal medyada falan gezerken karşıma çıkıyor
4 Comments
Mercan60
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-19-2025 03:42 AM in
Galaxy A
Telefon ayarlarından genel yönetim ve ardından fare ve dokunmatik yüzeye geldim imleç ayarlarından siyah seçiliydi kırmızı yaptım. Ardından Huawei kulaklığımı taktım feee buds5i ve Huawei watch cihazlarına Bluetooth ile bağlandıktan sonra ekranımda kırmızı imleç olarak göründü . Bu ne anlama geliyor . İpucu yakalan var mı? Böyle şeyler deneyenler var mı aranızda? Fikriniz yada bilginiz var mı
S21Fan-TabS8plu s
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-19-2025 04:04 AM in
Galaxy A
Bu belirttiğiniz OneUI 7 ile ilgili bir bug. Cihazı mouse imleci olarak algılıyor yapılacak tek şey yazılım güncellemelerini yapmak
Mercan60
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-19-2025 04:14 AM in
Galaxy A
Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim. Güncelleme de yaptım aslında. Sorun devam ediyordu. Umarım birdahakine düzeltirler.
brkbrk
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-19-2025 07:02 AM in
Galaxy A
Bende de aynısı akıllı saat bağlanınca çıkıyor ortaya