Original topic:

Bootloader kilidi açma ve One UI8 kullanmaya devam etme (Downgrade Yaparak)

(Topic created on: 11-18-2025 06:52 PM)
348 Views
Anonymous
Not applicable
Options
Galaxy A
Aklıma bi fikir geldi. Ve bunu sizle paylaşmak istedim. Cihazım a55
image
 
One UI 8 romu ile ONE UI 7 romunun SW Rev. yani binary versiyonu aynı. Buda downgrade yapabilirim demek.
Odin ile telefonuma ONE UI 7 yükleyip bootloader kilidini açmayı
Sonrasında Vbmeta gibi şeyleride halledip
One UI 8 yazılımının AP dosyasını magisk ile patchleyip, ONE UI 8 kullanmayı kullanmayı düşünüyorum.
Böyle deyince basitmiş gibi oldu ama uğraştırıcı iş. Sizce mantıklı mı ?
 
 
 
5 Comments
Galaxy A
Olmaz sistem Ui8 geçince kapatıyor her türlü
0 Likes
Anonymous
Not applicable
Galaxy A
Magisk ile pathcleyeceğim AP dosyası sayesinde magisk her türlü yüklü kalacak. Bootloader ile işim olmayacak artık.
0 Likes
Galaxy A
Tavsiye etmem bozulabilir cihaz
0 Likes
starryblack
Active Level 9
Galaxy A
Ui8 ile bootloader kapandigi icin binary ver ayni olsa bile ui7 ye down yapilamaz sanki.
0 Likes
Anonymous
Not applicable
Galaxy A
@msan_vigus görmesin
0 Likes