Original topic:

A56 kullananlar cihazdan memnunlar mı?

(Topic created on: a month ago)
155 Views
BurhanA56
Active Level 3
Options
Galaxy A

Ben Iphone 13'ten geçtim, batarya performansı kamerası vs her açıdan çok memnumum. Daha önce de A21s, S21 FE, A54 ve A55 modellerini kullanmıştım.

6 Comments
mdlatiff
Expert Level 1
Galaxy A
Arkadaşım oğluna aldı çok memnun zaten işlemci hariç s24fe s25fe ye çok benziyor
mdlatiff
Expert Level 1
Galaxy A
Tabi kamerası da s serisi kadar iyi değil
Swage
Active Level 7
Galaxy A
Evet memnunum bana göre tek eksisi yapay zekanın baya az olması ve alt çerveçevin baya kalın olması
Baran_A55
Active Level 6
Galaxy A
Alt çerçevesinin kalınlığının dışında gayet güzel cihazlar
Galaxy A
A56 Annem kullanıyor idare eder
Galaxy A
4 .5 aydır kullanıyorum eger asiri agır oyun oynamiyacaksan gayet güzel dengeli cihaz pil i 80 de kullanmama rağmen 7 8 saati buluyor sarj 20 de takarsan yarım saatte dln %80 oluyo kamerasi bana gore gayet iyi islemci gayet guzel exynos baya baya toparlamış ben 22 400 e aldım şuara biraz artmış fiyatı bütçen çıkıyorsa fe serisinde bakabilirsin
0 Likes