MSTF06
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
2017 yılından beri S7 kullanan biri olarak artık yeni bir telefona geçeceğim.A52s 5G modelini beğendim almaya da kalkıştım lakin hiçbir mağazada stokta olmadığı söyleniyor sadece düz A52 var heryerde.İnternette de çok az yerde var onlarda da fiyatlar çok ballı.Neden bu kadar az sayıda satılıyor anlamış değilim yüksek fiyattan satmak için mi nedir yani. Almak istediğimiz modeli bulamamak nedir, Samsung'a hiç yakışmayan bir durum.Ülkemize biraz getirin şu telefonu da alalım artık yoksa alternatif markalara geçmek zorunda kalacağım.
- Tags:
- A52s 5g
2 Comments
plüton
Active Level 10
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-01-2022 03:35 PM in
Galaxy A
A52s orta seviye için başarılı bir seri diğer modellerin satışını olumsuz anlamda etkilememek için sınırlı sayıda piyasaya sürmüş olabilir tahminimce dostum
1emrekaya1
Active Level 9
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-01-2022 08:01 PM in
Galaxy A
Hepsiburada'da satışı hala mevcut. Bakabilirsin dostum