iptal
Sunun için bulunan sonuçlar gösteriliyor: 
Bunun yerine şunu ara: 
Şunu mu demek istediniz? 

Orijinal konu:

A50

(Konunun oluşturulma tarihi: 10.05.2020 00:03)
yunusbagci
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy A

 Android 10 dan sonra telefonun kamerası berbat oldu özellikle ön kamera 16 MP falan yazmasında değilim sanki VGA kamerayla çekiyormuşum gibi geliyor. Bunların haricinde telefon köpek gibi şarj tüketiyor içiyor bildiğin şarjı, önceden 2 gün gidiyordu şimdi 1 gün gidiyor "Telefonu sürekli kullanmıyorum, oyunda oynamıyorum." Hadi şarjı geçtimde şu kamerayı bi düzeltin abi ya bu ne leşliktir böyle 

10 Yorum
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy A
ön kamerayı 3:4H geniş açı yap 25 mp göreceksin kamera için yakında bir kamera güncellemesi gelecektir
Mercimeyk
Expert Level 3
Seçenekler
Galaxy A
aynen Android 9 da da öyleydi ama kimse **bleep** etmemişti
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy A
Aynen kimse f ark etmemişti
0 Övgü Puanı
Yanıtla
yunusbagci
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy A
alfacım dikkat ettiysen 16 Mp yazması mühim değil yazdım gerçekten çok leş çekiyor kamera 😄
sayim
Active Level 3
Seçenekler
Galaxy A
bendeki a50de bu dediğiniz sorunlardan hiçbirimi yaşamadım. güncellemeden sonra cihazı sıfırlamıştım. sıfırlama yapmadıysanız sıfırlayın. eğer sıfırladıysanız ve sorun varsa teknik servise danışmanız gerekli.
0 Övgü Puanı
Yanıtla
yunusbagci
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy A
Güncellemeden sonra sıfırlama yapmak halk hikayesinden başka bişey değil her güncellemeden sonra sıfırlayacaksak işimiz var bizim
0 Övgü Puanı
Yanıtla
Emre00
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy A
a50 kamerasına hak ettiği gücü vermiyorlar lanet olası satıs politikalari
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy A
Aynen katılıyorum
yunusbagci
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy A
bundan önce lg g4 kullanıyordum o bile daha güzel çekiyordu