iptal
Sunun için bulunan sonuçlar gösteriliyor: 
Bunun yerine şunu ara: 
Şunu mu demek istediniz? 
Çözüldü! ÇÖZÜLDÜ

Orijinal konu:

A50 GÜNCELLEME ÖZETİ

(Konunun oluşturulma tarihi: 06-24-2021 10:27 AM)
Comradee
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy A

MERHABA ARKADAŞLAR 3 GÜNLÜK GÜNCELLEME KULLANIM TESTİNDEN SONRA GEÇEN HAFTA PAYLAŞTIĞIM ŞEY OLMUŞ  

 
EĞRİ OTURUP DOĞRU KONUŞALIM !!
 
ARTILAR:
 
-KAMERA GECE MODU DÜZELMİŞ 
-PARMAK İZİ BİR TIK DAHA İYİ OLMUŞ 
 
BUNLARIN DIŞINDA HERHANGİ BİR İYİLEŞTİRME DÜZELTME SÖZ KONUSU DEĞİL!!
 
-RAM HALA ÇOK TÜKETİYOR HATTA ESKİSİNDEN BİR TIK DAHA FAZLA TÜKETİYOR 
 
-PİL HİÇ BİR DÜZELTME YAPILMAMIŞ AKSİNE DAHA ÇABUK TÜKENMEYE BAŞLADI!! 
 
-%100 OLAN PİL İLE YARIM SAAT INSTAGRAM YARIM SAAT WHATSAPP DA TAKILDIM PİL %65 DÜŞTÜ 
 
-ISINMA OYUNLARDA VE UYGULAMALARDA CIHAZ HALA ISINIYOR 
 
-PUBG İNDİRDİM 15 DAKİKA TEST ETTİM 45 DERECEYİ GÖRDÜ OYUNU SİLDİM TEKRAR !! 
 
-DÜN WHATSAPP DA 20-30 DAKİKA GÖRÜNTÜLÜ KONUŞTUM %27 ŞARJ YEDİ + CİHAZ ÇOK ISINDI 
 
- 500 MB BU GÜNCELLEME SADECE KAMERA GECE MODU + PARMAK İZİ VE CİHAZ GÜVENLİK ONARIMLARINDAN İBARET 
 
GERÇEKTEN ÇOK YAZIK 
 
-KAMERAYI DÜZELTİP İNSANLARI KAMERA İLE KANDIRACAKLARINI ZANNEDİYORLAR İŞTE 
 
-BOM BOŞ BİR GÜNCELLEME DAHA KEŞKE BEN YANILSAYDIM KEŞKE SAMSUNG UTANDIRSAYDI BENİ AMA SAMSUNG GENE ŞAŞIRTMADI !! 
 
DİPNOT: GÜNCELLEMEDEN SONRA HERHANGİ BİR PROBLEM OLMASIN DIYE CİHAZIMA RESET BİLE ATTIM AMA HİÇ BİR FAYDASI OLMADI 
 
KOSKOCA 500 MB BOYUTU VAR YA BİR ÇOK SORUN DÜZELMİŞTİR DİYENLERİ PİSTTEN ALALIM. 
 
DOĞRUSU BU ARKADAŞLAR SADECE KAMERA DÜZELTMESİ İLE MUTLU DİĞER SORUNLAR ÇOK ÖNEMLİ DEĞİL ONLAR İÇİN VARSA YOKSA KAMERA YETİYOR ONLARA :) :) 
 

1 Çözüm


Kabul Edilen Çözümler
Çözüm
Karasu
Moderator
Moderator
Seçenekler
Galaxy A

Merhaba Comradee,

 

Bu görüş ve önerilerinizi bize bildirdiğiniz için teşekkürler. Sizlerden gelen talepleri, her zaman değerlendirmekteyiz ve ilgili birimlere iletiyoruz. 

 

Yaşadığınız durumları incelememiz için, Samsung Members uygulaması üzerinden bize hata raporu göndermenizi rica ederiz. Samsung Members ekibi, cihazınızın yazılımı üzerinden kontrol ederek, uygulama üzerinden size dönüş yapacak. Samsung Members uygulaması üzerinden, aşağıdaki linkte yer alan adımları takip ederek, hata raporu gönderebilirsiniz.

 

https://publish.samsungsimulator.com/simulator/4d6a7070-2a73-47d6-8502-af588714f001/#!topic/yard%C4%...

 

Teşekkürler.
MOD​

Çözümü orijinal iletide görüntüle

10 Yorum
TeknoB
Active Level 9
Seçenekler
Galaxy A
Sadece kamera için iyi ama hdr da bile sorun var hala şarj tüketimi 1dkkada %4 gidiyor anlamış değilim samsung ne yapıyor
Botzexlan
Active Level 7
Seçenekler
Galaxy A
Aynen öyle benim de %4
0 Övgü Puanı
Botzexlan
Active Level 7
Seçenekler
Galaxy A
Üstelik parlaklık düşük seviyede iken
0 Övgü Puanı
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Galaxy A
Kardeşim kusura bakmayın ama ne kadar abartıyorsunuz bu kadar abartmayın lütfen hiçbir telefonunun 1 dk içinde %4 tüketme ihtimali yoktur imkansız birşey 1 dk ta %4 tüketiyor ise 25 dk da senin pilin bitmesi gerek mantıken bitiyor mu ? Tabikide hayır bitemez
gkhnnA50A51A52
Active Level 5
Seçenekler
Galaxy A
👍👍👍👍
0 Övgü Puanı
Botzexlan
Active Level 7
Seçenekler
Galaxy A
HDR Test etme şansım oldu hala eskisi gibi stabilize değil ve yukarıda yazdıklarının hepsini destekliyorum aynı konuyu gece ben de açtım. Boşa ümit diyelim.
0 Övgü Puanı
qwertyt
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy A
Bende güncellemeyi hiç beğenmedim açıkçası. Hiç artı yanı yok gibi. Aksine cihaz daha çok yoruluyor. Düz normal aramada bile kulağımı yakıyor, ufak tefek şeyler de bile fazla ısınma var. Çok rahatsız edici. Pil konusunda daha zayıf geldi gözüme. Artık a50 ye desteği resmen olmasa da fiilen kesmişler anladık yani.
0 Övgü Puanı
Comradee
Active Level 6
Seçenekler
Galaxy A

ARKADAŞLAR SAMSUNGUN BU STRATEJİYİ İZLEME SEBEBİ DE ÇOK BASİT 

 
ANDROİD 11 3.1 SONRASI OLUŞAN SORUNLARA VE GÖNDERİLEN YÜZLERCE BİNLERCE HATA RAPORLARINA OLUMLU OLARAK DÖNÜŞ YAPTIKLARI TEK ŞEY KAMERA OLDU. 
 
PİL RAM ISINMA OYUN PERFORMANSLARI VS... GİBİ SORULARI NEDEN GÖRMEMEZLİKTEN GELDİLER??? 
 
EEE ÇÜNKÜ BU SORUNLARI DA ÇÖZERLER İSE A50 KULLANICILARI BU CİHAZI DAHA UZUN ÖMÜRLÜ KULLANMIŞ OLACAK BUDA SAMSUNGUN İŞİNE GELMEZ ÇÜNKÜ SAMSUNG İÇİN EN ÖNEMLİ STRATEJİ MÜŞTERİLERİNİ SÜREKLİ YENİ CİHAZ ALMAYA TEŞVİK ETMESİ 
 
A50 GÜNCELLEMELER İLE YIPRAT KÖTÜLEŞTİR Kİ KULLANICILAR BU CİHAZDAN MEMNUN KALMAYIP YENİ ÜST MODEL BİR CİHAZ SATIN ALSIN 
ÖRNEĞİN: A50'NİN ARTIK MİLADI DOLDU TELEFON ÇÖP OLDU A51 A52 VEYA BAŞKA ÜST MODEL SAMSUNG SERİLERİNİ SATIN ALALIM 
 
STRATEJİ BU ONLAR SADECE PARAYA BAKAR !!
 
HA ŞUDA BİR GERÇEK Kİ IPHONE XIAOMI BU ŞİRKETLERDE AYNI ZİHNİYET YANİ 
 
OLAY BUNDAN İBARET 
 
TABİİ BİZİMDE ALIM GÜCÜMÜZ İYİ OLSAYDI HİÇ ŞİKAYET ETMEZ GİDER ÜST MODEL CİHAZLARI KOLAYLIKLA SATIN ALIRDIK AMA DOLAR EURO ENFLASYON EKONOMİK SIKINTILAR BUNA MÜSAADE ETMİYOR :(( 
 
A50users
Active Level 9
Seçenekler
Galaxy A
Hiç kullanmadığım gece modunu duzeltmisler. Benim icin de gerisi çöp