cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

A34 5g

(Topic created on: 04-07-2024 12:08 PM)
233 Views
DoğancıKayra
Active Level 8
Options
Galaxy A
Telefonu dün 0 ladım 2 hafta sonra birdaha sıfırlasam zararı olurmu

10 Solutions


Accepted Solutions
Solution
Galaxy A
Olmaz da, virüs bulaşmadıysa gereksiz.....

View solution in context

Solution
Ali_70
Active Level 6
Galaxy A
Solution
MehmetYalcn
Expert Level 5
Galaxy A
Olmaz ama gerektiği zaman sıfırlaman daha iyi

View solution in context

Solution
Galaxy A
Batarya ile ilgili ise sıfırlama ile yaramaz. O sadece rahatlatır. Ama çabuk bitiyorsa uygulama ile alakalıdır.

View solution in context

Solution
Galaxy A
Benimde telefona virüs bulaşana kadar hiç sıfırlamadım. Google playdan virüs bulaşınca atmak zorunda kaldım.

View solution in context

Solution
DENỊZ
Expert Level 5
Galaxy A
Doğrudan Mesajda da Dediğim Gibi kardeşim.😊

2 Kere Biraz Fazla Olmuş, Ama Sorun olmaz One Ui 6.1 Geldikten sonra da Sıfırla Temiz Kurulum olur. Pil konusunda İyileşme olmazssa da Değişim için servise başvurabilirsin.👍

View solution in context

Solution
DENỊZ
Expert Level 5
Galaxy A
Sorun Olmaz Kardeşim. 😊
Sürekli Bu kadar Sıfırlama Yapmadığın sürece Sorun olmaz.

View solution in context

Solution
DENỊZ
Expert Level 5
Galaxy A
İyi yapmışsın kardeşim.😊
Cihazda Hala virus olmadığından Emin ol ama.

View solution in context

Solution
Tolgaa94
Expert Level 5
Galaxy A
Bı sorun olmaz ama sürekli yapma

View solution in context

Solution
CanerS21Fe
Expert Level 5
Galaxy A
Bir şey olmaz ama ayda 1 kere ikidebir durduk yere sıfırlarsan telefon sıfırlanma işlemci yaparken anakart çok ısınıyor o yüzden gerektiğinde yap bir sorunun yoksa yapmana gerek yok.

View solution in context

17 Comments
Solution
Galaxy A
Olmaz da, virüs bulaşmadıysa gereksiz.....
Galaxy A
Jarj için sıfırlamıştım dün ondan sordum
Galaxy A
Düzelmedi 6.1 gelince birdaha sıfırlamayı düşünüyorum ne yapsam bilemedim
0 Likes
Solution
Galaxy A
Batarya ile ilgili ise sıfırlama ile yaramaz. O sadece rahatlatır. Ama çabuk bitiyorsa uygulama ile alakalıdır.
Galaxy A
Tamamdır abim sağol cansın
0 Likes
Solution
Galaxy A
Benimde telefona virüs bulaşana kadar hiç sıfırlamadım. Google playdan virüs bulaşınca atmak zorunda kaldım.
Solution
Ali_70
Active Level 6
Galaxy A
Bişey olmaz
Solution
MehmetYalcn
Expert Level 5
Galaxy A
Olmaz ama gerektiği zaman sıfırlaman daha iyi
Solution
DENỊZ
Expert Level 5
Galaxy A
Doğrudan Mesajda da Dediğim Gibi kardeşim.😊

2 Kere Biraz Fazla Olmuş, Ama Sorun olmaz One Ui 6.1 Geldikten sonra da Sıfırla Temiz Kurulum olur. Pil konusunda İyileşme olmazssa da Değişim için servise başvurabilirsin.👍