Resolved! Solved

Original topic:

A34 5G kullanan arkadaşlar

(Topic created on: 07-05-2024 09:15 PM)
405 Views
Anonymous
Not applicable
Options
Galaxy A
Merhaba arkadaşlar A34 kullanan arkadaşlar varsa yoruma yazabilir mi?

. Isınma var mı?
. Performans nasıl?
. Kaç saat ekran süresi alıyorsunuz?

Ve memnun musunuz?

3 Solutions


Accepted Solutions
Solution
onurtuna
Active Level 10
Galaxy A
Taş gibi telefon tavsiye ederim kardeşim

View solution in context

Solution
AlicanTR
Active Level 4
Galaxy A
Bataryası hariç, hiçbir problemi yok. Kameradan çok bir şey beklemeyen birisi alabilir. Batarya da ölü değil aslında da her şeye dikkat edeceksek akıllı telefon kullanmanın manası yok.

View solution in context

Solution
MéM
Active Level 7
Galaxy A
Isınma donma falan yok. Oyun oynamadığım için bataryası fazlasıyla iyi geliyor bana.

View solution in context

6 Comments
Solution
onurtuna
Active Level 10
Galaxy A
Taş gibi telefon tavsiye ederim kardeşim
Anonymous
Not applicable
Galaxy A
Peki knk alsam memnun kalır mıyım A54 ten memnun değilim benim durumum da pek de uygun değil şuan da veya onun haricinde ne önerirsin?
onurtuna
Active Level 10
Galaxy A
Kankam A54 her türlü A34 yer A55 öneririm kardeşim
Anonymous
Not applicable
Galaxy A
Birisi 2.6 ghz diğeri 2.75 ghz nerdeyse aynı dimensity 1080 daha performans olur diye düşünmüştüm 1720209012104.jpg
Solution
AlicanTR
Active Level 4
Galaxy A
Bataryası hariç, hiçbir problemi yok. Kameradan çok bir şey beklemeyen birisi alabilir. Batarya da ölü değil aslında da her şeye dikkat edeceksek akıllı telefon kullanmanın manası yok.
Solution
MéM
Active Level 7
Galaxy A
Isınma donma falan yok. Oyun oynamadığım için bataryası fazlasıyla iyi geliyor bana.